نوشته شده توسط : iyem

سیدحامد برکاتی در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان فارس اظهار داشت: این باور غلط در بین برخی مادران وجود دارد که چون در خانواده‌‌ای تا به حال هیچ یک از مادران نتوانسته‌اند شیردهی مناسبی داشته باشند این مسئله ارثی است و فرزندان دختر دیگر آنها نیز توانایی شیردهی را نخواهند داشت.



:: برچسب‌ها: انگلستان , سرگرمی ,
:: بازدید از این مطلب : 2039
|
امتیاز مطلب : 33
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iyem

شیوا فرجی در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان فارس اظهار داشت: یک زمانی ما فقط دنبال این بودیم که چاقی را در بزرگسالان کنترل کنیم اما امروز عمده نگرانی خانواده‌ها چاق شدن کودکانشان است.



:: برچسب‌ها: به من , روز , معماری ,
:: بازدید از این مطلب : 2077
|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iyem

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از لندن، در ادامه رقابت‌های کشتی فرنگی المپیک که از ساعت 16:30 امروز به وقت ایران در سالن "اکسل" شهر لندن آغاز شد، سعید عبدولی نماینده وزن 66 کیلوگرم کشورمان پس از استراحت در دور نخست و پیروزی در دور دوم مقابل نماینده ترکیه، در مرحله یک‌چهارم نهایی با ناداوری مقابل قهرمان فرانسوی المپیک پکن بازنده شد.



:: برچسب‌ها: تایوان ,
:: بازدید از این مطلب : 1187
|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iyem

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس از لندن، در ادامه روز پایانی رقابت‌های کشتی فرنگی بازی‌های المپیک که از ساعت 16:30 امروز به وقت ایران در سالن "اکسل" شهر لندن آغاز شده، قاسم رضایی نماینده وزن 96 کیلوگرم کشورمان پس از استراحت در دور نخست و پیروزی در دور دوم مقابل نماینده ترکیه، در مرحله‌ یک‌چهارم نهایی هم از سد آرتور آلکسانیان قهرمان 2010 جهان و دارنده طلای 2012 اروپا از ارمنستان گذشت.



:: برچسب‌ها: فوتبال , دریاچه ,
:: بازدید از این مطلب : 1150
|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iyem

به گزارش ایرنا، در این مسابقه كه بعدازظهر امروز (سه شنبه) و لحظاتی پیش در ورزشگاه 'اكسل' شهر لندن برگزار شد، 'سعید عبد ولی' در دو وقت پی در پی و با نتایج صفر بر 3 و یك بر صفر مغلوب 'استیو گینو' قهرمان بازی های المپیك 2008 پكن از فرانسه شد.

در وقت نخست این كشتی وقتی سعید عبد ولی در قانون 'كلینچ' در خاك اجباری كشتی گیر فرانسوی نشسته بود، داوران به اشتباه 3 نمره به استیو گینو دادند در حالی كه او نتوانست فن بارانداز را روی حریف ایرانی خود اجرا كند.

سرمربی فرانسوی اعتقاد داشت كه عبد ولی در دفاع روی بارانداز استیو گینو، به خطا از پای خود استفاده كرده است در حالیكه عبد ولی از پای خود استفاده نكرد.

در وقت دوم، وقتی كه كشتی گیر فرانسوی در خاك اجباری كشتی گیر كشورمان نشسته بود، عبد ولی برای اجرای فن بارانداز اقدام به خطا كرد و یك امتیاز به استیو گینو داده شد.

كشتی گیر وزن 66 كیلوگرم تیم فرانسه، در مرحله نیمه نهایی رو در روی برنده كشتی 'كیم هیون وو' از كره جنوبی و 'وادگاراس ونسكایتیس' از لیتوانی قرار می گیرد.

در صورت صعود كشتی گیر كشور فرانسه به دیدار نهایی، 'سعید عبدولی' كار خود را برای رسیدن به مدال برنز در گروه شانس مجدد پیگیری می كند و در غیر این صورت حذف می شود.

عبد ولی كه در دور نخست رقابت های وزن 66 كیلوگرم كشتی فرنگی بازی های المپیك لندن با قرعه استراحت روبرو شده بود، دور دوم به مصاف 'آتكان یوكسل' از تركیه رفت و این كشتی گیر را در دو وقت پی در پی و با نتایج یك بر صفر و 2 بر صفر مغلوب كرد و به دور سوم راه یافت.

كشتی گیر فرانسوی در دور دوم توانست 'جیسس ریواس' از ونزوئلا را شكست دهد.

سعید عبد ولی از ایران، منوچهر تسخادایا از گرجستان، كیم هیون وو از كره جنوبی، پدرو ایساك مولنس از كوبا، فرانك استابلر از آلمان، جاستین لستر از آمریكا، دارخان بایاخ متوف از قزاقستان، تسوتومو فوجی مورا از ژاپن، محمد سریر از الجزایر، الگورابی اشرف از مصر، اورلاندو هویكان از گینه، جیسس ریواس از ونزوئلا، استیو گینو از فرانسه، ادگاراس ونسكایتیس از لیتوانی، تاماش لورینچ از مجارستان، پاسكال استریبل از سوییس، الكساندر ماكسیموویچ از صربستان، آتكان یوكسل از تركیه و هوانس واردرسیان از ارمنستان، كشتی گیران وزن 66 كیلوگرم كشتی فرنگی حاضر در بازی المپیك 2012 لندن هستند.

مسابقه های كشتی فرنگی بازی های المپیك 2012 لندن كه از بعدازظهر روز یكشنبه با رقابت های دو وزن 55 و 74 كیلوگرم آغاز شد و روز دوشنبه در وزن های 60، 84 و 120 كیلوگرم ادامه یافت،

امشب (سه شنبه) با برگزاری رقابت های دو وزن 66 و 96 كیلوگرم به پایان می رسد.

ورزشی. ** 7537 ** 1589



:: برچسب‌ها: بهار , مرخصی , نیکون ,
:: بازدید از این مطلب : 1998
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iyem

'علی صالح‌آبادی' گفت : براساس جلسه عصر دوشنبه شورای عالی بورس با حضور '‌سید شمس الدین حسینی 'وزیر امور اقتصادی و دارایی ،مقرر شد طرح بیمه كردن سهام شركت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادر تهران از هفته آینده اجرایی شود .

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از بورس ، وی افزود: اولویت اجرایی اول این طرح، 30 شركت‌ برتر بورس خواهد بود، اما اجرای این طرح برای سایر شركـت‌ها نیز امكان‌پذیر است.

سخنگوی سازمان بورس در تشریح جزئیات این مصوبه گفت: براساس این طرح، اختیار فروش تبعی برای سهام به صورت روزانه ازسوی سهامداران عمده در بورس اوراق بهادار فروخته می‌شود، به این ترتیب، سهامداران با در اختیار داشتن سهم و اختیار فروش سهم مذكور می‌توانند سهم خود را براساس قیمت مندرج در اختیار فروش، بیمه نموده و با اعمال اختیار فروش، ریسك احتمالی ناشی از افت قیمت سهام را مدیریت كنند.

وی ادامه داد: با اجرای این طرح، سهامدار عمده نیز متعهد می‌گردد تا براساس قیمت اعمال تعیین شده در شرایط اختیار فروش كه بالاتر از قیمت روز سهم و حداقل به میزان سود روزشمار اوراق مشاركت خواهد بود، در سررسید با دارندگان این اختیارات تسویـه نماید.

رییس سازمان بورس با اشاره به اینكه این طرح براساس اعتقاد سهامداران عمده به سهام شركت‌های تحت كنترل خود و به درخواست بسیاری از شركت‌های سرمایه‌گذاری و هلدینگ و همچنین سرمایه‌گذاران، تدوین و به تصویب شورای عالی بورس رسید، افزود: اجرای این طرح نقش موثری در مدیریت ریسك سرمایه‌گذاری در بورس، اطمینان‌بخشی به سهامداران و ایجاد جذابیتی فراتر از بازار پول برای بازار سرمایه خواهد داشت و از این رو، تحولی اساسی در نحوه اداره بازار اوراق بهادار به شمار می‌رود.

سخنگوی سازمان بورس ادامه داد از دیگر مزایای طرح این است كه سرمایه‌گذاران بازار سهام با داشتن این اختیار فروش، ضمن آنكه از كسب حداقل سود معادل اوراق مشاركت اطمینان پیدا می‌كنند، می‌توانند به كسب سودهای بیشتر ناشی از افزایش قیمت سهام در آینده امیدوار باشند، زیرا ابزار جدید، ضمن آنكه كسب سود حداقلی را تضمین می‌كند، مانعی برای كسب سودهای بیشتر در بازار سهام ایجاد نخواهد كرد.

صالح‌آبادی گفت: دستورالعمل مربوطه، تحت عنوان 'دستورالعمل اجرایی عرضه اختیار فروش تبعی برای سهام شركت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران' آماده شده و با توجه به فراهم شدن بسترهای فنی موردنیاز برای اجرای این طرح، طرح مذكور از هفته آینده در بورس اجرایی خواهد شد.

یاد آور می شود: پایگاه اطلاع‌رسانی بازار سرمایه بزودی دستورالعمل اجرایی عرضه اختیار فروش تبعی برای سهام شركت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران را منتشر خواهد كرد.

اقتصام**9141**1601



:: برچسب‌ها: طبیعت , تایوان ,
:: بازدید از این مطلب : 1881
|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iyem

به گزارش خبرنگار اقتصادی فارس، طبق برنامه قبلی، امروز کارگزاری سهم آشنا اقدام به عرضه 2.4 میلیون سهم شرکت سپرده گذاری مرکزی به قیمت هر سهم 680 تومان و به ارزش پایه بیش از 1.6 میلیارد تومان به صورت یکجا و نقد در فرابورس کرد و آن را به فروش رساند.



:: برچسب‌ها: خانواده , نیویورک شهرستان , پاییز ,
:: بازدید از این مطلب : 1159
|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iyem

به گزارش خبرگزاری فارس‌ و به نقل از سایت رپورتر، در حالی قرعه‌کشی رقابت‌های تکواندوی بازی‌های المپیک لندن عصر روز گذشته برگزار شد که مسئولان فدراسیون آمریکا از قرعه تکواندوکاران خود راضی نیستند.

شاخص ترین تکواندوکار آمریکایی‌ها "استیون لوپز" است که پیش از این سابقه حضور در سه دوره المپیک را در کارنامه خود دارد.

وی باید در نخستین مبارزات خود با "رامین عزیززو" آذربایجانی مبارزه کند. به همین دلیل اعلام شده که مسئولان فدراسیون تکواندوی آمریکا از این قرعه رضایت ندارد، اما "لوپز" در مورد قرعه خود اظهار رضایت کرده است. 

"استیون" معتقد است که برایش مهم نیست در کدام گروه المپیک لندن قرار دارد. چون از نظر وی همه گرو‌ه‌ها المپیکی هستند و هر کدام از تکواندوکاران که به دنبال کسب مدال هستند با انگیزه کافی برای گذر از مراحل پیش رو تلاش خواهند کرد تا عنوان قهرمانی را کسب کنند.

انتهای پیام/آ



:: برچسب‌ها: بهار , سگ , تایوان ,
:: بازدید از این مطلب : 1078
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iyem

به گزارش گروه اقتصاد بین‌الملل فارس واشنگتن پست طی گزارشی نوشت دیوید پلوف مشاور ارشد کاخ سفید که در سال 2008 مدیر تبلیغاتی اوباما در انتخابات ریاست جمهوری بوده است، از شرکت ارتباطات ام‌تی‌ان آفریقای جنوبی که با ایران روابط تجاری دارد، 100 هزار دلار در سال 2010 دریافت کرده است.



:: برچسب‌ها: رودخانه , زنده , درختان ,
:: بازدید از این مطلب : 1127
|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iyem

به گزارش ایرنا از باشگاه پرسپولیس، مانوئل ژوزه كه با توجه به فاصله بازی تا داماش یك روز به بازیكنان خود استراحت داده بود، از امروز برنامه آماده سازی سرخپوشان را دنبال می كند.

تمرین امروز سرخپوشان كه اولین تمرین بعد از بازی با صبای قم است بدون حضور تماشاگران و نمایندگان رسانه ها انجام خواهد شد.

بنابر اعلام كادر فنی پرسپولیس اولین تمرین پس از هر بازی و دو جلسه تمرین آخر قبل از هر بازی قطعا پشت درهای بسته برگزار می شود.

ورزشی **9118**1590



:: برچسب‌ها: حیوانات , عروسی ,
:: بازدید از این مطلب : 1928
|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iyem

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش،

'حسین هژبری'، افزود: دوره پیش دانشگاهی یكی از سالهای كم اثر فعالیت‌های دینی و پرورشی در مدارس بود و در این دوره فرصت پرورشی كمتری برای دانش آموزان ایجاد می شد.

هژبری اضافه كرد: دانش آموزان دوره پیش دانشگاهی با توجه به وجود دغدغه‌ای به نام كنكور از فعالیت‌های پرورشی فاصله می‌گرفتند و در امور تربیتی مدرسه مشاركت كمتری داشتند كه با حذف دوره پیش دانشگاهی و استقرار نظام آموزشی 3-3-6 این معضل كاملا برطرف می‌شود.

وی با بیان اینكه كتابهای درسی ششم ابتدایی با رویكرد دینی و تربیتی تهیه شده است گفت: در پایه ششم ابتدایی دانش‌آموز دیگر دغدغه كنكور و دانشگاه را ندارد و فرصت پرورشی مناسب‌تری برای معلمان مدارس ایجاد می‌شود.

اجتمام**9105**1348



:: برچسب‌ها: سیاه و سفید , پارک , فوتبال ,
:: بازدید از این مطلب : 1057
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iyem

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، خسرو والی زاده مدیر رسانه ای تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد: ازسوی کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی، 23 بازیکن برای حضور در اردوی مجارستان و دیدار تدارکاتی با تونس به اردو دعوت شدند.



:: برچسب‌ها: انگلستان ,
:: بازدید از این مطلب : 1038
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iyem

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، جهان رستمی بعد از ظهر امروز در نشست با خبرنگاران، روز خبرنگار را تبریک گفت و اظهار کرد: خبرنگاران جهادگران عرصه اطلاع و اندیشه‌اند که در سعادت یا شقاوت جامعه حرف اول را می‌زنند.



:: برچسب‌ها: ایالات متحده , فرمت مربع , حزب ,
:: بازدید از این مطلب : 1845
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iyem

به گزارش فارس، شبکه خبری بورس "داوجونز" اعلام کرد، تولید صنعتی ایتالیا پس از افزایش 0.8 درصدی در ماه مه گذشته، در ماه ژوئن 1.4 درصد کاهش یافته است که این میزان کاهش تولیدات صنعتی به عنوان پایه اقتصاد این کشور بسیار بیشتر از حد پیش‌بینی‌هاست.



:: برچسب‌ها: اسکاتلند , غذا , آسمان ,
:: بازدید از این مطلب : 1929
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iyem

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قدس، الله‌بخش حبیبی بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی روز جهانی قدس، اظهار داشت: نامگذاری روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان توسط معمار کبیر انقلاب اسلامی به عنوان روز جهانی قدس، نمادی از وحدت مسلمین و دفاع از ملت مظلوم فلسطین است.



:: برچسب‌ها: بارسلونا , باند , هنر ,
:: بازدید از این مطلب : 1060
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iyem

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در این نشست که با حضور علی کفاشیان - رئیس فدراسیون فوتبال، مهدی محمد نبی - دبیرکل فدراسیون فوتبال، سید محمدهادی آیت اللهی - نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال و اعضای کمیته داوران برگزار شد، رئیس فدراسیون احکام اعضای جدید کمیته را به آنها اهدا کرد.



:: برچسب‌ها: گربه , نشان , سیاه ,
:: بازدید از این مطلب : 1860
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iyem

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از لندن، مسابقات دور مقدماتی پرتاب دیسک المپیک 2012 لندن که ظهر امروز آغاز شده بود به پایان رسید و 12 نفر برتر برای حضور در مرحله فینال مشخص شدند.



:: برچسب‌ها: به من , فوتبال ,
:: بازدید از این مطلب : 1095
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iyem

"بسام حسین" عضو شورای مردمی و یکی از معارضان داخلی سوریه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق درباره بحران جاری در سوریه افزود: مرحله کنونی به منزله امتحانی برای ماست تا مانع هرگونه دخالت خارجی در کشور شویم، هر کس که خیر سوریه و ملت آن را می‌خواهد باید از طرح عنان و تلاش برای موفقیت آن حمایت کند.



:: برچسب‌ها: دره عمیق و باریک ,
:: بازدید از این مطلب : 1822
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iyem

به گزارش فارس به نقل از پایگاه اتحادیه آتش نشانان انگلیس اعلام کرده است که کارکنانش قصد دارند همزمان با برگزاری مسابقات دوچرخه سواری کوهستان در المپیک که روزهای 11 و 12 اوت در "هادلای فارم" برگزار می‌شود دست به اعتصاب بزنند.



:: برچسب‌ها: مربع ,
:: بازدید از این مطلب : 1876
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iyem

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خانه ملت، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش، گفت: ایران بزرگترین تامین کننده امنیت منطقه خلیج فارس است.



:: برچسب‌ها: تابستان , بارسلونا ,
:: بازدید از این مطلب : 990
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iyem

بع گزارش خبرنگار بهداشت و درمان فارس، محمد شریعتی امروز در مراسم روز خبرنگار در وزارت بهداشت افزود: اجرای برنامه پزشک خانواده هیچ لطمه‌ای به خبرنگاران نمی‌زند بنابراین خبرنگاران نباید انتقاد افرادی که با اجرای این برنامه منافعشان به خطر می‌افتد را پتکی کنند و بر سر وزارت بهداشت بکوبند.



:: برچسب‌ها: تورنتو , هالووین , ابرها ,
:: بازدید از این مطلب : 353
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iyem

به گزارش فارس به نقل از "محمود الزهار" در اظهاراتی در واکنش به حمله مسلحانه به نیروهای امنیتی مصر در مرز فلسطین اشغالی گفت که این حمله هرگز بدون پاسخ نخواهد ماند.



:: برچسب‌ها: فیلم ,
:: بازدید از این مطلب : 341
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iyem

به گزارش خبرنگار قرآنی باشگاه خبری فارس«توانا» ساعت 22 امشب 17 رمضان 1433 برابر با 16 مرداد ماه 1391 از بزرگ‌ترین قرآن مطلای جهان با خط «علی‌رضا بهدانی» هنرمند مشهدی و به روش رسم‌الخط جدید مرکز طبع و نشر و با حضور «سیدمحمد حسینی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی می‌شود.



:: برچسب‌ها: پارک , درخت ,
:: بازدید از این مطلب : 338
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iyem

به گزارش خبرنگار اقتصادی فارس، بهروز خدارحمی در جریان برگزاری نشست مطبوعاتی با خبرنگاران حوزه بازار سرمایه، آخرین وضعیت برنامه‌های در حال اجرا و برنامه‌های آینده کانون نهاد‌های سرمایه گذاری را اعلام و اظهار داشت: با توجه به فعالیت 81 صندوق سرمایه‌گذاری مشترک در بازار سرمایه، فراخوانی برای این نهادها ارسال شده تا صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک هم به عضویت کانون نهادهای سرمایه‌‌گذاری درآیند.



:: برچسب‌ها: هندوستان ,
:: بازدید از این مطلب : 337
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iyem

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، جلسه هیئت‌رئیسه فوتسال امروز برگزار و تصمیم گرفته شد فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر فوتسال با حضور 14 تیم برگزار شود. به این ترتیب در این دوره از رقابت‌ها که سیزده تیم حاضر هستند یک تیم سقوط می‌کند و دو تیم از لیگ دسته یک به لیگ برتر راه خواهند یافت تا بار دیگر رقابت‌ها با حضور 14 تیم از سر گرفته شود. این در حالی است که تعداد تیم‌های لیگ برتر فوتسال امسال از 14 به 16 تیم افزایش یافته بود،‌ اما با انصراف 3 تیم این دوره از رقابت‌ها با 13 تیم آغاز شد.



:: برچسب‌ها: نور , رقص ,
:: بازدید از این مطلب : 318
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iyem

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان فارس، محمدعلی محققی ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران حوزه سلامت که با حضور وزیر بهداشت برگزار شد، اظهار داشت: ایجاد رشته رسانه و سلامت برای خبرنگاران این حوزه تابع قانون عدالت آموزشی است و این ظرفیت به خبرنگاران فعلی و خبرنگاران آینده اختصاص دارد.



:: برچسب‌ها: روش ,
:: بازدید از این مطلب : 351
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iyem

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس از لندن، مراسم وزن‌کشی رقابت‌های اوزان 66 و 96 کیلوگرم کشتی فرنگی برگزار شد که سعید عبدولی و قاسم رضایی نمایندگان کشورمان حریفان خود را شناختند.



:: برچسب‌ها: نیکون , عروسی ,
:: بازدید از این مطلب : 333
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iyem

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فوتبال ایتالیا، سیلویو برلوسکونی که نخست وزیر پیشین ایتالیا است و با ولادیمیر پوتین روابط بسیار خوبی دارد، در این مورد با شبکه اختصاصی میلان صحبت کرده و برای نخستین بار اعلام کرده میلان آماده پذیرش سرمایه گذارهای خارجی است.

سیلویو برلوسکونی در این مورد گفت: درهای باشگاه به روی هر کسی که بخواهد به میلان کمک کند باز است. میلان در قلب‌های ما است و هموراه در ذهنمان بهترین‌ها را برای میلان آرزو می‌کنیم. تراز مالی ما در 3 یا 4 سال آینده به بهترین شکل خود خواهد رسید.

در بیانیه‌ای در مورد باشگاه میلان اعلام شده این تیم با فروش بازیکنانی مانند تیاگو سیلوا و زلاتان ایبراهیموویچ بسیاری از بدهی‌های خود را پرداخت کرده و بدین ترتیب جذابیت بیشتری برای سرمایه گذاران پیدا کرده است. 

خبرهایی در مورد سفر برلوسکونی به روسیه برای ملاقات با پوتین منتشر شده است. گفته‌ می‌شود این دیدار هیچ ارتباطی به مسایل سیاسی نداشته و 4 روز نیز طول کشیده است.

در این دیدار سرمایه گذاری شرکت گازپورم در باشگاه میلان مورد بررسی قرار گرفته است.

این شرکت که در زمینه گاز طبیعی فعالیت می‌کند، اکنون اسپانسر باشگاه‌هایی مانند شالکه، زنیت سنت پترزبورگ و ستاره سرخ بلگراد است.

پیش از این نیز گمانه‌زنی‌هایی در این زمینه وجود داشت که پوتین علاقمند به سرمایه گذاری در میلان است. موضوعی که در حال حاضر میلان برای آن ابراز آمادگی کرده است.

انتهای پیام/آ



:: برچسب‌ها: لندن ,
:: بازدید از این مطلب : 321
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iyem

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس از لندن، در ادامه رقابت‌های کشتی فرنگی بازی‌های المپیک 2012 لندن و در مسابقات وزن 120 کیلوگرم از ساعت 16:30 در سالن اکسل شهر لندن آغاز شد که بشیر باباجان‌زاده نماینده کشورمان پس از پیروزی در دورهای اول و دوم، در مرحله یک‌چهارم نهایی مقابل یوهان یورن سوئدی مغلوب شد و از حضور در نیمه‌نهایی بازماند.



:: برچسب‌ها: باغ , شهرستان , بچه ها ,
:: بازدید از این مطلب : 356
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iyem

مسعود داوودیان در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان فارس اظهار داشت: حداقل 6 ماه تا یک سال برای ردیف شدن دندان‌ها به روش ارتودنسی زمان لازم است ولی متأسفانه جدیدا در تبلیغات نادرست می‌گویند با یک جلسه ارتودنسی انجام می‌شود. در حالی که این حرف درست نیست و بیشتر چیزی شبیه صافکاری است.



:: برچسب‌ها: به من ,
:: بازدید از این مطلب : 340
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iyem

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی امروز دوشنبه طی دیداری با رئیس و معاونین جهاد دانشگاهی که همزمان با سالروز تاسیس این نهاد صورت گرفت، اظهار داشت: جهاد دانشگاهی حیات پرجوش و خروجی دارد و جزو سازمان‌های زنده در جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود و حالت ایستایی ندارد و مبتکرانه عمل می‌کند.



:: برچسب‌ها: اسپانیا , رودخانه , پارک ,
:: بازدید از این مطلب : 377
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iyem

به گزارش خبرگزاری فارس، چینی‌ها در بخش زنان همچون تیم ملی قزاقستان صاحب 3 مدال طلا شدند و در بخش مردان نیز توسط 6 نماینده خود 2 مدال طلا و 2 نقره به دست آوردند.

چین در المپیک 2008 پکن نیز قهرمان رقابت‌های وزنه‌برداری شده بود، اما در آن المپیک با توجه به میزبانی پکن، 15 وزنه بردار چینی توانستند صاحب 8 مدال طلا و یک نقره شوند.

در صورت کسب مدال طلای دسته فوق سنگین توسط یکی از دو نماینده سنگین وزن ایران و مدال آوری نواب نصیر شلال تیم ملی وزنه برداری کشورمان می‌تواند در بخش مردان، عنوان سومی المپیک را پس از چین و کره شمالی به دست بیاورد.

وزنه برداری ایران تاکنون توسط کیانوش رستمی صاحب یک مدال برنز المپیک لندن شده است.

انتهای پیام/آ



:: برچسب‌ها: نیویورک , پاییز ,
:: بازدید از این مطلب : 363
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iyem

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ستاد سوخت، رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور فرا رسیدن هفدهم مردادماه،روز خبرنگار را به تمامی اصحاب رسانه و اهل قلم که صادقانه در راه اطلاع رسانی و ارتقاء سطح آگاهی های جامعه تلاش می کنند،تبریک گفت.



:: برچسب‌ها: اسپانیا , تصویر , استرالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 313
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iyem

به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری المنار، سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله در مراسم افطاری که به همت فعالان زن هیئت حمایت از مقاومت اسلامی لبنان برگزار شده، سخنرانی می کند.



:: برچسب‌ها: کنسرت , زن , سیاه و سفید ,
:: بازدید از این مطلب : 331
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iyem

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری ، با فرود موفقیت آمیز مریخ‌نورد ناسا موسوم به کنجکاو، ماموریت 2 ساله این فرستاده زمینی به مریخ، رسما آغاز شد.



:: برچسب‌ها: موسیقی , اسپانیا ,
:: بازدید از این مطلب : 359
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iyem

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، 'محمد شریعتی' رییس مركز مدیریت توسعه شبكه بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی، در این نشست گفت: روز خبرنگار باید فرصتی باشد كه مشكلات حوزه های مختلف از جمله استخدام و وضعیت دریافتی آنان مطرح شود اما ما آنان را دعوت می كنیم تا دوباره خبر تولید كنند.

وی افزود: خبرنگاران در روز خبرنگار، بیشتر از روزهای معمولی كار می كنند، من از این بابت عذرخواهی می كنم.

رییس مركز مدیریت توسعه شبكه بهداشت وزارت بهداشت در ادامه از 'مرضیه وحید دستجردی' وزیر بهداشت، خواست زمانی را به خبرنگاران اختصاص دهد و به مشكلات خاص آنان رسیدگی كند.

شریعتی افزود: روز خبرنگار به ماه رمضان افتاده و ما نمی توانیم حتی یك فنجان چای به خبرنگاران بدهیم.

وی به شوخی ادامه داد: بهتر است در دعوتی از خبرنگاران به آنان، بستنی با روكش طلا، بدهیم.

**دعوت وزیر بهداشت از خبرنگاران و خانواده آنان

وزیر بهداشت در این جلسه گفت: در یك فرصت مناسب، خبرنگاران را به همراه خانواده شان به صرف یك شام، دعوت خواهیم كرد.

دستجردی افزود: همچنین از این پس تلاش می شود خبرنگاران حوزه سلامت نیز در سفرهای داخلی استانی حضور داشته باشند.

وی در ادامه اظهار داشت: در نظر است دوره هایی برای خبرنگاران حوزه سلامت برگزار شود كه این دوره ها دارای مدرك خواهد بود و جایزه خبرنگاران حوزه سلامت است.

**انتقاد از روابط عمومی وزارت بهداشت

انتقاد از روابط عمومی وزارت بهداشت، بخش عمده ای از نشست امروز خبرنگاران حوزه سلامت را به خود اختصاص داد.

گزینش انتخابی خبرنگاران در دعوت به برنامه های خبری و پاسخگو نبودن تلفن روابط عمومی ، مهم ترین انتقاد خبرنگاران بود.

همچنین خبرنگاران در این نشست، 'احمد شیبانی' معاون غذا و داروی وزارت بهداشت را كم كارترین (كم مصاحبه ترین ) ، مسوول وزارت بهداشت معرفی كردند.

اجتمام**9185 1568



:: برچسب‌ها: دوستان ,
:: بازدید از این مطلب : 340
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iyem

به گزارش سرویس خواندنی های خبرگزاری فارس: یکی از جذاب‌ترین گاو بازی‌های دنیا در کشور همسایه خودمان پاکستان برگزار می‌‌شود. این مسابقه که البته دقیقا نمی‌توان آن را گاو‌بازی نامید و شاید بهتر باشد بگوییم اسکی روی خاک با گاو از رسوم محلی و روستایی پاکستان است که ریشه در آداب و رسوم و کشاورزی این مردم دارد.



:: برچسب‌ها: پرنده , روز تعطیل , باغ ,
:: بازدید از این مطلب : 329
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iyem

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا از بنیاد سینمایی فارابی، 'علیرضا زرین دست' با اشاره به تعلق خاطری كه نسبت به سینمای كودكان دارد، افزود:‌ تلاش می كنم همواره در حوزه سینمای كودك حضور داشته باشم، سال گذشته نیز با فیلمبرداری فیلم 'رویای كاظم' به كارگردانی علی شاه‌ حاتمی در جشنواره فیلم كودك حضور داشتم.

وی یادآور شد:‌ سینمای كودك ویژگی های خاصی دارد كه باید به آنها توجه شود نباید فیلمسازی در سینمای كودك را آسان تصور كنیم.

فیلمبردار فیلم سینمایی 'سوپر استار' تاكید كرد: مهمترین مساله در سینمای كودك این است كه فیلمبرداری اثر باید با لحنی ساده و بی‌تكلف انجام شود تا مناسب ذائقه و سلیقه مخاطب باشد.

** جشنواره فیلم كودك از تاثیرگذارترین رویدادهای فرهنگی كشور است

'مهدی باقربیگی' بازیگر نقش 'مجید' در مجموعه تلویزیونی 'قصه های مجید'، جشنواره فیلم كودك را از تاثیرگذارترین رویدادهای فرهنگی كشور دانست و افزود: این جشنواره پاسخگوی نیازهای مخاطبانی است كه حساس ترین قشر جامعه هستند.

جشنواره فیلم كودك پاییز امسال در اصفهان برگزار می شود.

فراهنگ ** 1983 ** 1071



:: برچسب‌ها: هنر , موسیقی , عکس ها ,
:: بازدید از این مطلب : 353
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iyem

در متن ارسالی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی كه نسخه ای از آن روز دوشنبه به ایرنا ارسال شد،آمده است: در دنیای امروز كه دنیای تبدل پرسرعت اطلاعات است؛ رسانه به عنوان مهم‌ترین وسیله برقراری این ارتباط و رساندن اخبار و اطلاعات به چهار گوشه جهان نقش اساسی ایفا می‌كند.

بیانیه می افزاید: در این میان نیز خبر به عنوان زبان مشترك جهان محصول آگاهی و خودورزی و جزء لاینفك رسانه‌ها، حامل پیام‌ها و اندیشه‌های روشن و حقایق اتفاق افتاده در سطح ملی و بین‌المللی است.

این بیانیه یادآورشد: در این بین كار خبرنگار و رسانه به عنوان حامل خبر و منعكس كننده رویدادها بسیار حساس و حیاتی است، چون از یك جهت باید حامل خبر موثق، به هنگام و فراگیر بوده و در این دهكده كوچك جهانی به تسریع در جریان آزاد اطلاعات و اخبار كمك كند و از طرفی دیگر در مقابل بنگاه‌های دروغ پراكنی نظام‌های سلطه جهانی و تبلیغات منحرفانه رسانه‌ای (شانتاژ خبری) به درستی موضع‌گیر كند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در این بیانیه افزود: اصحاب رسانه و جراید به ویژه خبرنگاران و روزنامه‌نگاران در این شرایط وظیفه‌ای خطیر و چند وجهی بر عهده دارند و دیگر فقط رسالت رسانه‌های آزاد، مستقل و حقیقت‌گو؛ بیان درست، صحیح و سریع رویدادهای مخابره اخبار به آن سوی مرزها نیست، بلكه مقابله چند وجهی با تمام و شبیخون فرهنگی وسیاسی و جنگ رسانه‌ای وشانتارهای خبری، آگاه سازی عموم توده‌های مردمی و بالا بردن سطح تقكر و خرد نیز به وظایف و كاركردهای آن‌ها اضافه شده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: خبرنگار وجدان بیدار جامعه است و به عنوان دیده‌بان صادق باید در تلاش برای اطلاع‌رسانی صحیح، دقیق و سریع حوادث و رخدادها برآمده و در این مسیر از هیچ كوششی دریغ نورزیده و تحت تاثیر جوسازی‌ها، شایعه پراكنی‌ها، شانتاژهای خبری و فشارهای خارجی قرار نگیرد.

فراهنگ** 1883



:: برچسب‌ها: بهار , آب ,
:: بازدید از این مطلب : 372
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iyem

حسین هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس اظهار داشت: خودروسازان که بازار اصلی تجهیزات CNG محسوب می‌شوند به قدر کافی از تولیدکنندگان این تجهیزات حمایت نمی‌کنند و این تجهیزات را از خارج وارد می‌کنند در حالی که مشابه آن یا تجهیزاتی با کیفیت بالاتر در داخل تولید می‌شود.



:: برچسب‌ها: جشنواره , عکس , فرانسه ,
:: بازدید از این مطلب : 360
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 مرداد 1391 | نظرات ()