معاون حقوقی پرسپولیس: باشگاه تلاش زیادی برای شیث رضایی كرد
نوشته شده توسط : iyem

به گزارش ایرنا، محمود سالاركیا در پی اظهار نظرهای شیث رضایی، در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس با بیان این مطلب افزود:به نظر می رسد برای روشن شدن اذهان عمومی نیاز به یادآوری بعضی مطالب باشد. جریمه نقدی اعمال شده در ارتباط با شیث رضایی یك حكم انضباطی است كه با توجه به اجرای آن قابل بازگشت نبود.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس،گفت:حتی مدیرعامل هم دراین ارتباط به كمیته انضباطی باشگاه دستور بررسی مجدد داد و بعد از بررسی مجدد، حكم قبلی تائیدشد.اینگونه نبود كه وی خودنسبت به اعمال جریمه اقدام كرده باشند.

وی ادامه داد؛ كمیته انضباطی باشگاه حكم خود را بر اساس دو محور صادر كرد. یكی جرائم انضباطی كه در آئین نامه دیده شده است و دیگری آسیب هایی كه از جهت فنی و معنوی به باشگاه پرسپولیس و بویژه روح و روان هواداران واردشد.

سالاركیااظهارداشت:آنچه روی دادمنجربه آن شد كه تیم پرسپولیس در حساس ترین شرایط بافقدان مهره های تاثیرگذارخود روبرو شود.این مساله تاثیرمستقیم بر نتایج بازی ها بویژه بر سرنوشت تیم در جام حذفی گذاشت.

وی افزود: جدای ازاین مسائل، حاشیه ها و نتایج این حوادث بر رتبه تیم در لیگ، جام حذفی و حتی كسب سهمیه آسیایی تاثیر گذاشت. جدای از ان باید به آسیب های معنوی و روحی و روانی كه به باشگاه و هواداران وارد شد، اشاره كرد.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس با اشاره به اینكه اجرای حكم اولیه كمیته انضباطی فدراسیون فوتبال می توانست تبعات بسیارسنگینی برای شیث رضایی داشته باشد، خاطر نشان كرد: بعد از رای صادره، باشگاه در جهت عفو و تخفیف رضایی اقدامات بسیاری انجام داد. این در شرایطی بود كه باشگاه و شخص مدیر عامل تحت فشار زیادی قرار داشتند اما رویانیان نگران تبعات اجرای آن حكم سنگین برای این بازیكن بود.

وی تاكید كرد: هدف این بود كه این بازیكن از سوی جامعه فوتبال طرد نشود و ضمن بازگشت وی به فوتبال شانس و فرصت دوباره ای برای نجات خود و آغاز رویه ای جدید داشته باشد.

وی ادامه داد: در این راستا كمك شایان توجهی به این بازیكن شد كه البته محصول تلاش های دیگران و البته حسن توجه مسئولان فدراسیون فوتبال نیز بود.

سالاركیا درپایان در ارتباط باابراز دلخوری شیث رضایی از اینكه برای فصل جدید گزینش نشد،گفت: قرارداد باشگاه ورضایی با پایان فصل گذشته به اتمام رسید. دو طرف تعهد حقوقی نسبت به یكدیگر نداشتند. انتخاب حق طبیعی و قانونی باشگاه و بازیكن است. باشگاه هم هیچگاه اعلام نكرد، برنامه ای برای جذب این بازیكن دارد.

ورزشی **9118**1590





:: برچسب‌ها: انگور چینی ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: