دولت و مجلس با همكاری یكدیگر برای رفع گرانی اقدام كنند
نوشته شده توسط : iyem

به گزارش ایرنا'موسی الرضا ثروتی' در نطق میان دستور خود در جلسه امروز(یكشنبه) مجلس شورای اسلامی به گرانی های اخیر در جامعه اشاره كرد و اظهار داشت: مردم و رهبری در سال تولید ملی حمایت از كار و سرمایه ایرانی انتظار دارند برای حل مشكلات دولت و مجلس با همكاری یكدیگر راهكارهای علمی دقیق و سریع را به كار گرفته و گرانی را منقطع كند.

ثروتی با ادعای این كه معاونت منابع و سرمایه انسانی رئیس جمهور سه هفته است به محل كار خود نرفته گفت: از رئیس جمهور درخواست داریم به این مساله هر چه سریعتر رسیدگی كند و بحث اصل 48 قانون اساسی را اجرایی كند زیرا تمام مكاتبات با این معاونت معوق مانده است.

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی در بخشی دیگر از سخنانش فقدان برنامه‌ریزی را مشكل بسیار بزرگی دانست و اظهار امیدواری كرد: مدیران جدید در مدت كوتاه باقی‌مانده دولت نسبت به تغییر معاونان خودداری نموده و دولت نیز برای حمایت از مناطق كمتر توسعه یافته به اجرای اصل 48 قانون اساسی و توسعه متوازن استان‌ها برنامه‌ای هر چند كوتاه‌مدت ارائه نماید.

ثروتی با گلایه از وزارت آموزش و پرورش به دلیل استخدام 20 هزار نیروی غیرقانونی معلم قرآنی و خدماتی كه خلاف قانون است گفت: اگر وزارت آموزش از این روند جلوگیری نكند استیضاح وزیر را در دستور كار خواهیم داشت.

**حمایت از روند توسعه و پیشرفت كشور در علوم نوین از وظایف نمایندگان است

'عبدالرضا عزیزی' رئیس كمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور امروز(یكشنبه) خود گفت: آنچه امروز نمایندگان محترم مجلس نهم بر مسند قانون گذاری قرار داده است، تداوم مسیر حق انقلاب پرشكوه اسلامی ایران در سایه عنایت حق تعالی و تدابیر مقام معظم رهبری است.

وی ادامه داد: ماهیت انقلاب اسلامی در طول سالیان گذشته با عبور از مرزهای جغرافیایی بیداری اسلامی را رقم زده است و موجب اعاده عزت اسلام گردیده است.

رییس كمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با تأكید بر مسئولیت مجلس نهم در تحقق هر چه بیشتر شعار حمایت از تولید ملی و كار و سرمایه ایرانی گفت: توفیق مجلس نهم در پرداختن به دغدغه های مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید در رفع مشكلات با حركت در جهت منویات مقام معظم رهبری هر چه بهتر به بار می نشیند.

وی افزود: حمایت از روند توسعه و پیشرفت كشور در علوم نوین و حقوق حقیقی جمهوری اسلامی ایران در مقابل زیاده خواهان خارجی تكلیفی است كه ملت ایران بر دوش نمایندگان خود نهاده است.

**مجلس و دولت برای حل مشكل گرانی تلاش كنند

'مهرداد لاهوتی' نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور امروز خود گفت: تحریم‌های فعلی هیچ وقت سخت‌تر از تحریم‌های زمان جنگ نبوده و نیست.

وی ادامه داد: بر اساس فرموده های رهبر معظم انقلاب، این انقلاب نسبت به تحریم‌ها واكسینه شده است و دشمن از این راه نتیجه‌ای نمی‌گیرد.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی افزود: دولت باید از موقعیت تحریم‌ها به عنوان فرصت استثنایی استفاده كنند و نسبت به صادرات غیرنفتی و تقویت صنایع بالادستی از جمله پتروشیمی اقدام نماید.

لاهوتی به گرانی های اخیر اشاره كرد و گفت: مجلس باید با همكاری دولت در جهت رفع فقر مردم تلاش دو چندان نماید.

سیام/9121 1418





:: برچسب‌ها: تایلند , سان فرانسیسکو ,
:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: