احتمال كاهش رشد اقتصادی آمریكا در سه ماهه دوم 2012
نوشته شده توسط : iyem

به گزارش روز یكشنبه گروه اقتصادی ایرنا به نقل از پایگاه خبری بلومبرگ، اقتصاددانان همچنین برآورد كردند نرخ رشد اقتصادی آمریكا در سه ماهه دوم 2012 در كمترین سطح در سال یاد شده باشد.

به گزارش بلومبرگ، 70 اقتصاددان به طور متوسط انتظار دارند، تولید ناخالص داخلی یا ارزش كل كالاها و خدماتی كه در یك كشور در یك دوره مالی مشخص تولید می شود، 4/1 درصد در سه ماهه دوم 2012 رشد كند.

تولید ناخالص داخلی آمریكا در سه ماهه نخست امسال 9/1 درصد رشد كرده بود.

بنا به پیش بینی اقتصاددانان، ثبت سفارش كارخانه ها در سه ماهه دوم 2012 كاهش یافته و خرید خانه جدید نیز اندك تغییر كرده است.

اقتصاددانان همچنین انتظار دارند شاخص خرید مصرف كننده در بزرگترین اقتصاد جهان به دلیل بحران بدهی اروپا كاهش یابد و تغییر در سیاست مالیاتی، سرمایه گذاری بیشتر در شركت ها را به خطر انداخته باشد.

نگرانی از كاهش نرخ رشد اقتصادی كه 'بن اس.برناك' رییس بانك مركزی آمریكا هفته گذشته روی آن تاكید كرد، كاهش نرخ بیكاری كه به بالای هشت درصد رسیده است را سخت می كند.

پیش بینی 3/1 درصد رشد برای شاخص مخارج مصرف كننده در سه ماهه دوم امسال در صورت تحقق، كمترین مقدار در سال جاری خواهد بود.اندازه شاخص یاد شده در سه ماهه نخست سال جاری 5/2 درصد رشد بود.

اقتصام**1063**1601





:: برچسب‌ها: تایلند , جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: