با استفاده از ابزار دیجیتال می توان فرهنگ ایران را به دنیا معرفی كرد
نوشته شده توسط : iyem

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسینی شامگاه پنجشنبه در آیین اختتامیه مسابقات بین المللی جام دیجیتال، بازی های رایانه ای در محل برج آزادی اظهار داشت: در گذشته با استفاده از رسانه های سنتی امكان رقابت با فرهنگ های بیگانه وجود نداشت و امروز با گسترش ابزارهای دیجیتال این فرصت فراهم شده است تا فرهنگ ایرانی - اسلامی را به دنیا صادر كرد.

وی همچنین محتوا و جاذبه را دو ركن اصلی ابزارهای دیجیتال دانست و خاطرنشان كرد: این دو ركن به خوبی در بازی های رایانه ای ساخت داخل رعایت شده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به برگزاری نخستین نمایشگاه بازی های رایانه ای در تهران افزود: وجود یك میلیون نفر بازدیدكننده از این نمایشگاه حاكی از وجود توانمندی

های فراوان این صنعت در كشور است .

وی بر استفاده از نرم افزارهای ایرانی در تولید بازی های رایانه ای بومی تاكید كرد.

حسینی همچنین از برگزاری مسابقات جام دیجیتال به صورت برخط (آن لاین ) از سال آینده خبر داد و گفت: بزودی با همكاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون بازی های رایانه ای راه اندازی خواهد شد.

در ادامه مراسم 'حسن علیزاده' رییس مركز توسعه فناوری ارتباطات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تشكیل تیم ملی مسابقات بازی های رایانه ای خبر داد و گفت : برگزیدگان نخستین دوره جام دیجیتال در چهار تیم سه نفره، اعضای تیم ملی مسابقات بازی های رایانه ای را تشكیل می دهند.

وی همچنین اظهار داشت: دور بعدی مسابقات جام دیجیتال در مهرماه سال جاری همزمان با برگزاری نمایشگاه رسانه های دیجیتال برگزار می شود.

علیزاده افزود: در نخسین دوره این مسابقات بیش از 30 هزار نفر شركت كرده اند.

نخستین دوره مسابقات بین المللی جام دیجیتال با معرفی برگزیدگان در محل برج آزادی به كار خود پایان داد.

**9190**1351**1536**1368**





:: برچسب‌ها: وابسته به تکزاس ,
:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 30 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: