توصیه روزنامه سوییسی به غرب: با ایران در خصوص سوریه مذاكره كنید
نوشته شده توسط : iyem

به گزارش ایرنا، روزنامه سوییسی 'تاگس آنزیگر' تصریح كرد: طرح 'كوفی عنان' نماینده ویژه سازمان ملل در سوریه، بهترین راه حل در این كشور است.

روزنامه سوییسی تاكید كرد كه باید بر اساس پیشنهاد كوفی عنان عمل كرد و ایران را به فرایند پیدا كردن راه حلی برای سوریه پیوند داد.

این روزنامه با اشاره به تلاش آمریكا برای عدم حضور ایران در مذاكرات مربوط به سوریه، خاطرنشان كرد كه علت شكست مذاكرات در خصوص سوریه عدم حضور ایران بوده است.

'تاگس آنزیگر' با اشاره به اینكه روسیه به اندازه ایران در سوریه نفوذ ندارد، تاكید كرد: با نادیده گرفتن خواست ایران در سوریه نمی توان به چیزی دست پیدا كرد.

روزنامه سوییسی در ادامه توصیه خود نوشت: برای اینكه منافع غرب و ایران در سوریه همسو شود باید باب مذاكره و ارتباط با تهران باز شود.

این روزنامه با اشاره به پاسخ منفی 'ولادیمیر پوتین' رییس جمهوری روسیه به قطعنامه های شورای امنیت برای اقدام نظامی علیه سوریه نوشت: روس ها خوب می دانند كه اقدام نظامی در سوریه چه پیامدهائی را برای منطقه وهمچنین خود آنها خواهد داشت.

تاگس آنزیگر در پایان خاطرنشان كرد كه با توجه به نفی اقدام نظامی در سوریه باید به ایران به عنوان آخرین شانس حل موضوع سوریه روی آورد و با این كشور با نفوذ در منطقه وارد مذاكره شد.

اروپام 1344**1368**





:: برچسب‌ها: تابستان , رقص , روز تعطیل ,
:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 30 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: