همه مراكز استان ها از ورزشگاه 15 هزار نفری به بالا برخوردار شده اند
نوشته شده توسط : iyem

'علی تركاشوند' چهارشنبه شب در حاشیه افتتاح ورزشگاه 15 هزار نفری سردار آزادگان قزوین افزود: در حال حاضر 340 پروژه ورزشی نیمه تمام و پانزده دهكده المپیك در كشور وجود دارد كه كار اجرا و تكمیل آنها برعهده شركت توسعه و نگهداری اماكن ورزشی می باشد.

وی اظهار كرد: برای تكمیل و بهره برداری از این میزان پروژه ورزشی به 40 هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز می باشد.

این مسوول یادآور شد: شركت توسعه و نگهداری اماكن ورزشی كشور اجرای طرح های ورزشی با گنجایش بیش از 2500 نفر تماشاگر را برعهده دارد.

مدیرعامل شركت توسعه و نگهداری اماكن ورزشی كشور با اشاره به اینكه با ابلاغیه وزیر ورزش و جوانان كار اجرای تمامی مصوبات سفرهای استانی هیات دولت از سوی این شركت در حال اجرا است، اظهار كرد: اعتبارات این شركت پارسال نسبت به سال هشتاد و نه، 100 برابر افزایش یافت.

تركاشوند با اشاره به افتتاح ورزشگاه 15 هزار نفری سردار آزادگان قزوین، گفت: برای بهره برداری از این استادیوم كه مجهز به تمامی استاندارد های مورد نظر كنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) است، نزدیك به 200 میلیارد ریال هزینه شده كه نیمی از این مبلغ از سوی دفتر مقام معظم رهبری پرداخت شده است.

وی، توسعه زیرساخت های ورزشی را در شكوفا سازی استعداد جوانان و نوجوانان در عرصه ورزش بسیار مهم خواند و در پایان خاطر نشان كرد: امیدواریم با افزایش ساخت و توسعه اماكن ورزشی كه از ابتدا مورد توجه جدی دولت نهم و دهم قرار داشته است، این مهم بیش از پیش محقق شود.

7392/ 1644/ 3404





:: برچسب‌ها: مکزیک ,
:: بازدید از این مطلب : 228
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: