احداث منطقه چهار آزاد راه تهران شمال امسال به اتمام می رسد
نوشته شده توسط : iyem

به گزارش خبرنگار ایرنا، ' احمد صادقی ' روز سه شنبه در مراسم افتتاح بخشی از چهار خطه شدن جاده فیروزكوه افزود: عملیات اجرایی منطقه یك این آزاد راه در سال آینده به اتمام می رسد و پیگیر احداث بقیه این آزاد راه هستیم كه در آینده نزدیك عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

وی طول بزرگراه و راه اصلی در دست اجرای استان مازندران را 378 كیلومتر اعلام كرد و اظهار داشت: همكاران این مجموعه با تمام توان در حال احداث این طرح های عمرانی هستند.

وی اعتبار سال گذشته برای توسعه راه های استان مازندران را730 میلیارد ریال اعلام كرد و بیان داشت: این اعتبار در سال جدید رشد صددرصدی داشته و به یكهزارو 400 میلیارد ریال

(به استثنا اعتبارات احداث بزرگراه تهران شمال) رسیده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش چهار خطه كردن جاده فیروزكوه را یكی از اولویت های وزارت راه اعلام كرد و گفت: در طول 10 سال اخیر یكهزارو 900 میلیارد ریال اختصاص یافت كه بیش از نیمی از آن در شانزده ماه اخیر محقق شده است.

صادقی افزود: عزم راسخ مسوولان این وزارتخانه ، اتمام چهار خطه كردن جاده فیروزكوه تا پایان سال است.

وی تعداد پیمانكاران فعلی این طرح عمرانی را هشت پیمانكار اعلام كرد و اظهار داشت: محور گدوك مهم ترین نقطه این محور مواصلاتی است كه با چهار خطه كردن این منطقه شاهد ایمن سازی آن هستیم.

وی با اشاره به اقدامات بسیار گسترده در دولت های نهم و دهم در حوزه راه سازی بیان داشت: طرح مهر ماندگار از جمله كارهای بزرگ این دولت است كه در صدد تكمیل طرح های نیمه تمام در حوزه راه سازی می باشد.ك/2

519/503





:: برچسب‌ها: شب ,
:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: