بیگ زاده: انتظارات هواداران از تیم كنونی استقلال بسیار بالاست
نوشته شده توسط : iyem

به گزارش ایرنا، 'هاشم بیگ زاده' سه شنبه شب پس از تمرین آبی پوشان در خصوص تازه ترین وضعیت این تیم و تمرینات پیش فصل تیم استقلال اظهار داشت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم و از هر نظر آماده ایم.

وی در ادامه ابراز امیدواری كرد، این تیم بتواند ‌با كسب نتایج مطلوب، انتظارات هواداران را برآورده كند و آنان را از تیم راضی نگاه دارد.

هافبك فصل گذشته تیم فوتبال سپاهان اصفهان تاكید كرد: هواداران از این تیم جز قهرمانی چیز دیگری نمی خواهند و در همین راستا تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم استقلال به كار خواهیم گرفت.

بیگ زاده ادامه داد: تیم استقلال در فصل جاری، توانایی قهرمانی را دارد و اگر مشكل خاصی پیش نیاید ما امسال قهرمان لیگ برتر خواهیم شد.

وی در مورد اینكه مشكلات مالی بازیكنان تیم استقلال تهران حل شده است یا خیر نیز خاطرنشان كرد: مدیرعامل باشگاه قول مساعد داده بود تا آخر هفته جاری، قسمتی از مطالبات بازیكنان پرداخت شود.

پیش از تمرین نیز امیر قلعه نویی سرمربی تیم در این ارتباط با بازیكنان صحبت و اعلام كرد با آمدن حمایت كننده مالی، مطالبات تا روز شنبه هفته آینده به بازیكنان پرداخت خواهد شد.

هافبك تیم فوتبال استقلال تهران در خصوص نخستین دیدار این تیم در رقابت های لیگ برتر فوتبال نیز اظهار داشت: شناخت چندانی از تیم آلومینیوم هرمزگان نداریم اما با بازیكنان خوبی كه در اختیار داریم امیدوارم گام نخست را محكم برداشته و در این بازی به پیروزی برسیم.

ورزشی. ** 9144 ** 1589





:: برچسب‌ها: زن ,
:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: