طرح تعطیلی پنجشنبه واحدهای دانشگاه آزاد تصویب شد
نوشته شده توسط : iyem

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، رییس دانشگاه آزاد اسلامی روز سه شنبه در نشست مشاوران شاخه كارمندان این دانشگاه یك بسته پیشنهادی در خصوصی تعطیلی روزهای پنجشنبه واحدهای این دانشگاه را به رای گذاشت.

فرهاد دانشجو اظهارداشت دراین بسته پیشنهادی ساعت كاری كارمندان دانشگاه آزاد كه اكنون بیشتر از دانشگاههای دولتی بوده با دانشگاهها و سازمانهای دولتی مساوی خواهد شد و روزهای پنجشنبه و جمعه واحدهای دانشگاه تعطیل هستند.

رییس دانشگاه آزاد یادآورشد كه برای آن دسته از واحدهایی كه براساس ضرورت بخش های آموزشی و اداری آنها باید در روزهای پنجشنبه فعالیت داشته باشند، اضافه كار مازاد برای كارمندان درنظر گرفته خواهد شد.

دانشجو از اجرایی شدن این طرح از ابتدای سال تحصیلی جدید -مهرماه 91- خبر داد .

به گزارش خبرنگار ایرنا، موضوع ادامه تحصیل كارمندان دانشگاه آزاد نیز در این نشست به بحث گذاشته شد و رییس دانشگاه یك بسته پیشنهادی نیز در این خصوص ارایه كرد.

دانشجو یادآور شد كه ادامه تحصیل كارمندان چنانچه كه به درستی اجرا نشود می تواند در كار دانشگاه لطمه ایجاد كند و در صورت ممنوعیت نیز انگیزه رشد را از كارمندان می گیرد بنابراین باید به یك نقطه تعادل دراین میان رسید.

رییس آزاد دانشگاه آزاد با بیان اینكه كارشناسان دانشگاه آزاد از مدتها پیش بررسی موضوع ادامه تحصیل كارمندان را دردستور كار قرار داده اند و پیشنهاداتی ارایه كرده اند،گفت: برآیند نظرات كارشناسان براین است كه به كارمندان برای ادامه تحصیل فرصت داده شود اما هرسال تعداد محدودی از آنها بین 5 تا 10درصد از كارمندان هر واحد بتوانند ادامه تحصیل بدهند تا وقفه ای در امور اجرایی دانشگاه ایجاد نشود.

دانشجو ادامه داد: اعتقاد به اصول اسلامی و انقلابی و اصل ولایت مداری برای ما اهمیت زیادی دارد بنابراین كسانی كه متقاضی ادامه تحصیل هستند باید مطابق اصول دانشگاه ، تایید صلاحیت بگیرند.

وی در مورد میزان شهریه كارمندان متقاضی تحصیل نیز گفت: معتقدیم اگر ادامه تحصیل كارمندان بدون هزینه و پرداخت شهریه باشد، شاید ارزش قضیه آنچنان كه باید درك نشود بنابراین پیشنهاد می شود نیمی از هزینه های تحصیل را دانشجو و نیمی را دانشگاه پرداخت كند و چنانچه شخص موفق به پایان دوره نشود،‌باید شهریه دانشگاه را به طور كامل برگرداند.

فراهنگ**1055**





:: برچسب‌ها: سان , اسکاتلند ,
:: بازدید از این مطلب : 227
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: