سرمربی تیم تونس:آینده والیبال ایران روشن است/اگر پیشنهاد داشته باشم می آیم
نوشته شده توسط : iyem

'مكاور فتی' روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:پیش از این از ایران برای مربیگری پیشنهاد داشتم و اگر باز هم این پیشنهاد تكرار شود حتما می پذیرم زیرا والیبال ایران سطح بسیار بالایی دارد.

وی ادامه داد:این نخستین بار است كه فرصت سفر به ایران را به دست آورده ام.به دلیل قدرت بالای تیم ایران ترجیح دادیم تا با این تیم روبرو شویم و خود را برای شركت در بازی های المپیك لندن آماده كنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال تونس تصریح كرد: این را نمی گویم كه فقط بخواهم تمجید بی جهت كرده باشم زیرا قدرت بالای والیبال ایران یك واقعیت است و همین موضوع انگیزه ما برای برگزاری مسابقات تداركاتی بود.

وی درباره چهار شكست تیم ملی تونس در ایران گفت: قدرت ایرانی ها از تیم ما بیشتر بود و شكست مقابل این تیم طبیعی است اما ما خود را برای حضور در المپیك آماده می كنیم و توانایی های واقعی خود را در لندن به نمایش خواهیم گذاشت.

تیم ملی تونس كه برای برگزاری چهار مسابقه تداركاتی به ایران سفر كرده بود دو بار مقابل تیم ملی ایران، یك بار مقابل تیم ب ایران و یك بار مقابل تیم جوانان ایران شكست خورد.

تونس با قهرمانی در رقابت های گزینشی المپیك در آفریقا به عنوان نماینده این قاره سهمیه حضور در بازی های المپیك 2012 لندن را كسب كرده است.

ورزشی**2024**1440





:: برچسب‌ها: روز , خانه ,
:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: