معاون وزیر ارشاد : رسانه‌های عدالت‌جو صدای واقعی ملت‌‌ها را منعكس كنند
نوشته شده توسط : iyem

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی'محمدجعفرمحمدزاده ' در دیدار با 'سون یوشیو' معاون رئیس كل تلویزیون ملی چین گفت: تا زمانی كه قدرت رسانه ای در اختیار نظام سلطه است سلطه گران تلاش خواهند كرد صدای صلح و عدالت در جهان به گوش نرسد.

وی افزود : ما از پیشرفت های تلویزیون چین ( CCTV ) خرسندیم و در راستای تقویت روابط دو جانبه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری خلق چین آماده هرگونه همكاری در زمینه تقویت فعالیت های تلویزیون های دو كشور در سطح ملی و منطقه ای هستیم.

معاون مطبوعاتی وزیر فرهگ و ارشاد اسلامی در ابتدای این دیدار با اشاره به وضعیت رسانه‌ ای جهان اظهار داشت: اغلب رسانه‌های بزرگ جهان اكنون نه در دست

ملت‌های بزرگ بلكه در اختیار نظام سلطه است و از همین رو رسانه‌های صلح‌ طلب و عدالت‌جو وظیفه دارند صدای واقعی ملت‌‌ها را كه همانا ندای صلح و عدالت جهانی است به گوش تمامی مردم دنیا برسانند.

محمدزاده افزود : امروز نظام سلطه فارغ از خواسته‌های مردم دو هدف اساسی را كه همانا كسب ثروت و قدرت برای اعمال مدیریت خود بر جهان است دنبال می‌كند و برای رسیدن به این دو هدف از رسانه‌ها برای فریب افكار عمومی و بی توجهی به نیات خود بهره می‌برد و تا زمانی كه قدرت رسانه در اختیار نظام سلطه است نخواهند گذاشت كه صدای صلح و عدالت در جهان به گوش برسد.

معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به جنایات نظام سلطه در نقاط مختلف جهان از جمله افغانستان و عراق گفت : در حالی كه چنین جنایاتی در دنیا رخ می‌دهد دوربین رسانه‌های نظام سلطه هیچ‌گاه واقعیت‌ها را منعكس نمی‌كنند و كمترین ارزشی برای جان مردم قائل نیستند.

وی تصریح كرد : هدف نظام سلطه از تجاوز به افغانستان و بمباران شمال پاكستان كشاندن نا امنی به شرق و جنوب شرق آسیاست و در چنین شرایطی رسانه‌های قدرتمند وابسته به كشورهای بزرگی همچون چین كه سابقه شرارت و تجاوز ندارند برای بیان واقعیت‌های جهانی می‌بایست حضور پر رنگ‌ تری در عرصه اطلاع ‌رسانی داشته باشند و توسعه فعالیتهای تلویزیون ملی چین در كشورهای مختلف فرصت خوبی برای دعوت به صلح و عدالت جهانی است.

محمدزاده در پایان خاطر نشان كرد هیچ رسانه‌ای در جهان مخاطب یك میلیاردی مانند CCTV ندارد فلذا این شبكه می‌بایست این فرصت را مغتنم شمرده و در راه برقراری صلح و عدالت جهانی گام بردارد.

بر اساس این گزارش، معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی كه در رأس یك هیأت رسانه ای به كشور چین سفر كرده است به عنوان نخستین میهمان خارجی از ساختمان جدید تلویزیون ملی چین و بخش مختلف آن بازدید كرد.

اجتمام**7029 1568





:: برچسب‌ها: دوستان , فلوریدا ,
:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: