روسیه و ایران در تبریز نشست همكاری‌ های استانی برگزار می كنند
نوشته شده توسط : iyem

'احمد علیرضابیگی' روز چهارشنبه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: استانداران استان های سن پترزبورگ، چچن، جواش، باشقیرستان و آستارخان و استانداران استانهای كشور در این نشست شركت می كنند.

وی همچنین در خصوص دستاوردهای سفر خود به ارمنستان گفت: تفاهم نامه همكاری در زمینه های كشاورزی، تولید محصولات مشترك و ایجاد اتاق بازرگانی بین آذربایجان شرقی و استان های آرمیال و سیونیك ارمنستان به امضا رسید.

علیرضابیگی افزود: در بخش كشاورزی كه نقطه ثقل ظرفیت ارمنستان محسوب می شود، توافقات انجام شده وبر این اساس امكان تامین مواد اولیه صنایع غذایی آذربایجان شرقی و ایجاد پشتوانه در بخش دامی استان بر اساس تفاهم نامه ای با ارمنستان پیش بینی شده است.

وی همچنین گفت: تامین امكانات و ماشین آلات كشاورزی ارمنستان از طریق آذربایجان شرقی درگام اول به صورت صادرات تراكتور به این كشور و در گام های بعدی مونتا‍ژ تراكتور در ارمنستان برای تامین نیاز بخش كشاورزی این كشور صورت می گیرد.

استاندار آذربایجان شرقی خاطرنشان كرد: اقدامات در سطح ملی به دلیل انجام مراحل اقتصادی و سرمایه گذاری درحال انجام است كه به زودی اعلام می شود.

587/7223/536





:: برچسب‌ها: زنده ,
:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: