استقبال بروكسل از پاسخ سریع اسپانیا به طرح ریاضت اقتصادی
نوشته شده توسط : iyem

راخوی در ادامه سیاست اقتصادیش به منظور كاهش بدهی دولتی و كسری بودجه كشور اقدامات جدید ریاضتی از جمله افزایش مالیات ها و كاهش كارمندان دولت را اعلام كرد.

در این زمینه كمیسیون اروپا تصریح نمود كه اقدام راخوی گامی‌ مهم برای رسیدن به اهداف كاهش كسری بودجه در سال جاری قلمداد می‌ شود.

'سایمون اوكونور' سخنگوی امور اقتصادی اتحادیه اروپا در این مورد گفت: 'ما بسیار خشنود هستیم كه دولت اسپانیا این اقدامات را یك روز پس از نشست هیأت وزرا و توصیه آنان در خصوص تصحیح انحراف بسیار زیاد اقتصادی این كشور، اعلام كرده است.

روز گذشته وزرای اقتصاد اتحادیه اروپا از اسپانیا خواستند كه بدون هیچ تاخیری و به منظور تصحیح انحرافات اقتصادی در شش ماهه اول سال جاری این كشور اصلاحات و اقدامات جدید ریاضتی انجام دهد. این یكی‌ از شروطی بود كه اتحادیه اروپا به منظور دادن یك سال مهلت بیشتر برای كاهش كسری بودجه به اسپانیا پیشنهاد كرده بود.

در این راستا اسپانیا بر اساس تعهدات خود با اتحادیه اروپا باید در پایان سال آینده كسری بودجه خود را به سه درصد تولیدات ناخالص داخلی برساند كه با یك سال مهلت بیشتر، اسپانیا باید به این هدف در پایان سال 2014 میلادی دست یابد.

اسپانیا به جای رساندن كسری بودجه خود به 3/5 درصد در پایان سال جاری می‌ تواند 3/6 درصد كسری بودجه داشته باشد و در سال های 2013 و 2014 میلادی باید كسری بودجه خود را به 5/4 و 8/2 درصد برساند.

اروپام **1234**1423





:: برچسب‌ها: فلوریدا ,
:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: