افتتاح بزرگترین كتابخانه مركز اسناد و اطلاع رسانی منطقه ای جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان
نوشته شده توسط : iyem

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مراسم باشكوه همچنین 'محمد رئیسی' سفیر جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان، 'مهدی محمدی فرد' معاون پارلمانی و بین الملل وزارت كشور، 'عبدالهی' معاون امنیتی و انتظامی، 'وحید جلال زاده' استاندار آذربایجان غربی،'احمد علیرضا بیگی' استاندار آذربایجان شرقی و جمعی از مدیران ارشد وزارت كشور و سفارت جمهوری اسلامی ایران در ایروان حضور داشتند.

این كتابخانه مجهز به مركز اطلاع رسانی و اینترنت با ظرفیت 20 هزار جلد و بخش نگهداری اسناد و پایان نامه ها می باشد كه به عنوان پایگاه اصلی زبان و ادبیات فارسی در ارمنستان و به صورت آنلاین به كتابخانه ملی جمهوری اسلامی نیز متصل می باشد.

بنا بر اظهارات مسوولان این مركز كه توسط رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در ایروان تاسیس شده است، می تواند به عنوان نقطه اتصال مراكز اموزش عالی و كتابخانه ای كشورمان با دانشگاه های ارمنستان و موسسات آموزش عالی این كشور عمل نماید.

وزیر كشور جمهوری اسلامی ایران از روز دوشنبه در ایروان پایتخت ارمنستان بسر می برد و در این مدت با مقام های عالیرتبه این جمهوری از جمله 'سرژ سركیسیان' رییس جمهوری و 'آرمن گوركیان' معاون نخست وزیر ارمنستان دیدار و گفت و گو كرده است.

اروپام/2242**518**1368**





:: برچسب‌ها: سیاه , باغ ,
:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: