اختلاف ارتش با دولت رژیم صهیونیستی بر سر حمله به ایران بالا گرفت
نوشته شده توسط : iyem

به گزارش ایرنا از بیروت، 'بنی گانتس' رییس ستاد مشترك ارتش رژیم صهیونیستی پیرامون تصمیم مسئولان ارشد این رژیم در حمله به مراكز اتمی ایران بر این باور است كه انجام چنین حمله ای مانع از پیشرفت ایران نخواهد شد و اسراییل را در جنگی سخت و دشوار درگیر خواهد كرد.

وی ادامه داد: احتمالا جنگ با ایران، منجر به تغییر ساختار اجتماعی اسراییل خواهد شد؛ جنگی كه در پایان آن ممكن است نظر اغلب اسراییلی ها را نسبت به مكان زندگی، تغییر دهد.

هاآرتص با اشاره به وجود اختلاف نظر، میان مسئولان رژیم صهیونیستی پیرامون حمله به ایران نوشت: تنها فردی كه می تواند از حماقت حمله علیه ایران جلوگیری كند كسی جز 'بنی گانتس' رییس ستاد ارتش اسراییل نیست و هیچ یك از مسئولان ارشد نظامی اسراییل به اندازه گانتس قادر به تأثیر علیه تصمیم نتانیاهو و باراك در حمله علیه ایران نیست.

این روزنامه با اشاره به نظر 'بنیامین نتانیاهو' نخست وزیر رژیم صهیونیستی و 'ایهود باراك' وزیر جنگ این رژیم در حمله علیه ایران تأكید كرد: در مقابل این دو تن، مسئولان نظامی اسراییل با فكر كردن پیرامون این مسئله، بار سنگینی بر دوش خود احساس می كنند و حاضر به این حمله نیستند.

هاآرتص ادامه داد: از سوی دیگر 'شیمون پرز' رییس جمهور اسراییل عقیده دارد این جنگ غیر ضروری است و باید در راستای وقوع نیافتن آن تلاش كرد.

هاآرتص با اشاره به نتایج جنگ علیه ایران نوشت: اسراییل در این جنگ به هدف های مورد نظر دست نخواهد یافت و حتی بر خلاف تصور در شرایطی قرار خواهد گرفت تلفات سنگینی را متحمل خواهد شد.

خاورم*2023**1030**2047**





:: برچسب‌ها: سان فرانسیسکو , چشم انداز , بهار ,
:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: