نقدی: تیم ملی كاراته دست پر بازمی گردد
نوشته شده توسط : iyem

'حسین نقدی' در گفت وگو با ایرنا خاطرنشان كرد: هر چند تیم های آسیایی پیشرفت خوبی داشته اند و موفقیت در این رقابت ها نسبت به گذشته سخت تر شده، اما با برنامه های فدراسیون و تمرینات مستمری كه كادر فنی برای ملی پوشان در نظر گرفت، نتیجه ای جز كسب افتخار نمی توان برای ملی پوشان پیش بینی كرد.

نقدی با اشاره به حضور مجدد داوران آسیایی ایران در كلاس ارتقاء درجه تاشكند افزود: به توانای های داوران ایرانی اطمینان دارم و امیدوارم این بار نیز موفق باشند. پیشرفت داوری به سود كاراته ایران است و باعث می شود تا حقی از ورزشكاران ایرانی در مسابقات مختلف از بین نرود.

وی در پاسخ به این سوال كه چرا رشته كاراته طی سال های اخیر با حواشی زیادی درگیر بوده است عنوان كرد: گذشته باید فراموش شود و حالا كه فدراسیون در آرامش قرار دارد و اعضای مجمع فرد منتخب خود را انتخاب كرده اند باید همه در كنار هم باشیم.

نقدی تاكید كرد: فدراسیون برنامه ای پنج ساله را ترسیم كرده كه چشم انداز بزرگی را برای این رشته پرجمعیت فراهم می كند ضمن اینكه در استان ها به دنبال افزایش كمیت و ترویج كاراته در سطح مدارس هستیم از بحث كیفیت هم غافل نخواهیم شد.

رییس هیات كاراته آذربایجان شرقی با توجه به انتخاب به عنوان عنوان هیات برتر كاراته كشور افزود: در نیمه دوم سال 90 علاوه بر برگزاری چند دوره كلاس و استاژ فنی برای مربیان و كاراته كاران، میزبانی مسابقات قهرمانی كشوری (انتخابی تیم ملی) داشتیم كه در سطح بالایی برگزار شد و اعزام داوران استان به آزمون آسیایی را هم در كارنامه داشتیم.

عضو هیات رییسه فدراسیون كاراته گفت: برگزاری لیگ استانی و حضور 6 تیم از استان در لیگ های كشور از دیگر برنامه های این هیات در سال جاری است كه با جدیت دنبال می كنیم.

وی پیرامون حضور تیم هیات كاراته آذربایجان شرقی در لیگ جهانی(كاراته وان) اتریش افزود: از اواخر شهریورماه اردوی این تیم در تبریز آغاز می شود تا با آمادگی كامل آبان ماه در این پیكار مهم به عنوان نماینده ایران شركت كنیم و برای كشورمان افتخارآفرینی كنیم.

نقدی با اشاره به افتتاح خانه كاراته استان عنوان كرد: باپیگیری 'محمودی' مدیركل ورزش و جوانان استان و رایزنی مسوولین فدراسیون، خانه كاراته را تحویل گرفتیم كه این مساله می تواند كمك شایانی به رشد این رشته رزمی در استان داشته باشد.

رییس هیات كاراته آذربایجان شرقی عنوان داشت: با برگزاری استاژهای فنی با توجه به حضور مربیان برجسته در استان درصددیم تا سطح فنی كاراته آذربایجان شرقی را بیش از گذشته افزایش دهیم.

وی افزود: برای كاراته استان دو برنامه (میان مدت و بلندمدت) برنامه ریزی كرده ایم كه در حال انجام است و قطعاً در پایان برنامه بلند مدت عملكرد مطلوبی را در سطح كشور خواهیم داشت.

ورزشی**3783**1553





:: برچسب‌ها: خام ,
:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: