مامور انتظامی حادثه میدان كاج بر اساس مستندات تبرئه شده است
نوشته شده توسط : iyem

'جعفر صادق منش' صبح امروز سه شنبه در حاشیه نشست خبری همایش ملی 'پژوهش در نظام عدالت كیفری' به خبرنگار ایرنا،افزود:سازمان قضایی نیروهای مسلح ثابت كرده است هیچ تعارفی در برخورد قاطع با متعرضان به آسایش و امنیت مردم ندارد.

وی اطمینان داد: سازمان قضایی نیروهای مسلح در برخورد با تخلفات ماموران و كسانی كه باید حافظ امنیت باشند، نظیر پرونده كهریزك كه خیلی مهم تر از موضوع میدان كاج بوده است تعارفی نداشته و هرچه جایگاه بیشتر باشد، برخورد قاطع تر خواهد بود.

صادق منش اظهارات منتشر شده درباره حادثه میدان كاج را ناشی از ندانستن تمام حقیقت دانست و گفت: پرونده ای مطرح شده و قاضی با وجود فشار افكار عمومی به چیزی عمل كرده است كه باور واقعی خودش بوده است.

وی با تاكید بر استقلال قاضی كه مطالبه تمام قواعد حقوقی بین المللی است، ادامه داد: قاضی برای این است كه بر اساس تمام موارد پرونده منطبق با قانون تصمیم بگیرد و نباید از قاضی انتظار داشت به گونه ای فكر كند كه دیگران فكر می كنند.

سرپرست دفتر پژوهش و آموزش سازمان قضایی نیروهای مسلح، خاطر نشان كرد: قاضی پرونده به دلیل استقلال در عمل و تحت تاثیر واقع نشدن، باید مورد تقدیر قرار گیرد.

صادق منش با یادآوری این نكته كه پرونده یاد شده تنها یك قطعه از فیلم انتشار یافته در شبكه های اجتماعی نیست، تصریح كرد: نباید قاضی را كه تصمیمی منطبق برحق اما مخالف با تصور ما گرفته است، محكوم كنیم.

وی اظهارات اولیه مسئولان ناجا مبنی خاطی دانستن مامور را ناشی از نداشتن اشراف به تمام جوانب اعلام كرد و توضیح داد:جمع بندی پرونده نشان می دهد كه مامور ناجا خاطی نبوده است.

اجتمام*1429*1580





:: برچسب‌ها: خورشید ,
:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: