سومین جشنواره سراسری حدیث ارتش آغاز شد
نوشته شده توسط : iyem

به گزارش ایرنا از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در این مراسم كه در سالن همایش های كوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش آغاز بكار كرد، هدف از برگزاری این جشنواره را آشنایی خانواده بزرگ ارتش با كلام و سخنان معصومین (ع) به عنوان یك الگوی عملی و تأثیرگذار در زندگی روزمره عنوان كرد.

حجت الاسلام والمسلمین علی محمد نیكبخت ضمن تبریك ایام مبارك ماه شعبان گفت: خداوند را شاكریم كه در دهه چهارم انقلاب اسلامی با پشتوانه و تجربه بیش از سه دهه گذشته سومین جشنواره حدیث ارتش به صورت منسجم تر و با اصول علمی و در راستای ترویج گرایش به حدیث، خواندن و استفاده از احادیث ائمه معصومین (ع) برگزار می شود.

وی افزود: امروز احادیثی كه با تلاش علمای اسلام در دسترس ما قرار گرفته، منبعی بسیار غنی و مورد اعتماد است و باید با برنامه ریزی دقیق و استفاده مطلوب از ابزارهای جدید بتوانیم در حفظ و حراست این منابع عظیم سرمایه گذاری و از كلام ائمه معصومین(ع) بهترین بهره برداری را در جهت ترویج فعالیت قرآنی كنیم.

این جشنواره فردا (چهارشنبه) با حضور حجت الاسلام والمسلمین كاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران و جمعی از مقامات عالی رتبه ارتش جمهوری اسلامی ایران و با معرفی و تقدیر از برگزیدگان نهایی به كار خود پایان می دهد.

سیام**1478**





:: برچسب‌ها: لا , قدیمی ,
:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: