مستكبران با شعار حقوق بشر بزرگ ترین فریب تاریخ را بر جهان تحمیل كردند
نوشته شده توسط : iyem

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، محمود احمدی نژاد ظهر روز سه شنبه طی سخنانی در اجلاس جهانی زنان و بیداری اسلامی در سالن همایش های برج میلاد، افزود: جهان نیازمند تحول و تغییرات اساسی است و نظام های سیاسی و اقتصادی دنیا باید زیر و رو شود چرا كه این وضع قابل ادامه دادن نیست.

رییس جمهوری با طرح این سوال كه شرط تغییر جهان چیست؟ اظهار داشت: بیداری اسلامی شرط اصلی برای تحول اساسی در وضع جهان است. تا انسان ها بیدار نشوند، اتفاقی در دنیا نخواهد افتاد.

احمدی نژاد با تاكید بر این كه همه جای جهان باید با هم اصلاح شود، یادآور شد: اگر در مقطع كنونی ملتی بخواهد زنجیرهای استعمار را پاره كند و استقلال خود را حفظ كند تمامی سازمان های بین المللی علیه او خواهد بود.

** نقش زنان در تحولات اجتماعی اثرگذارتر از مردان

احمدی نژاد با بیان این كه انسان ها در اصل خلقت یكی هستند اما در تحولات اجتماعی نقش زنان و مردان متفاوت است، تاكید كرد: اعتقاد من این است كه در تحولات اجتماعی نقش زنان مهمتر و اثرگذارتر و ماندگارتر از مردان است.

وی با بیان این كه خدا ویژگی هایی به زنان داده كه بسیار ممتاز است، گفت: براساس این ویژگی ها خدای متعال مسوولیت ها و ماموریت هایی را برای زنان تعیین كرده است. در واقع هر مردی كه به قله ای از قله های انسانیت می رسد مدیون مادر خود و كسی است كه او را پرورش داده است.

احمدی نژاد ادامه داد: مادرانی كه با عشق و محبت؛ پاكی را بر جان فرزندانشان می چكانند انسان هایی بزرگ، عدالتخواه و آزادیخواه را در دامان خود پرورش می دهند.

وی تاكید كرد: محال است در جامعه ای زنان اراده كنند و تحولی اتفاق نیفتد كه ما این موضوع را در ایران شاهد بوده ایم و امروز آن را در دنیا می بینیم.

رییس جمهوری ،علت این ماموریت زنان را اینگونه بیان كرد: زن جلوه جمال، لطف و عشق الهی است و قلب زن كانون جوشش عشق الهی می باشد بنابراین زمانی كه شیطان می خواهد جامعه ای را ساقط كند اول نقش زنان را نابود می كند.

وی با بیان این كه امروز در اروپا و آمریكا موجودیت زنان را له كرده اند، افزود: زمانی كه زنان نقش خود را ایفا نكنند غارت، استعمار و جنایت رخ می دهد و امروز بالاترین ظلمی كه اتفاق افتاده ظلم به زنان است.

وی خطاب به زنان شركت كننده در اجلاس جهانی زنان و بیداری اسلامی گفت: ماموریت شما بسیار سنگین است. مبادا این ماموریت الهی را در چهارچوب جغرافیا با عنوان كشور من، نژاد با عنوان قوم من، زبان به عنوان زبان من محصور و كوچك كنیم.

احمدی نژاد در عین حال یادآور شد كه البته ابتدا هر كسی باید از كشور خود آغاز كند اما افق نگاه باید جهانی باشد تا همه دنیا اصلاح شود.

رییس جمهوری در ادامه با تاكید بر این كه اصلاح جهان ، شدنی است و خدا آن را وعده داده است ، گفت: باید راه درست را انتخاب كنیم.

** چهره جدید استعمار كهنه

احمدی نژاد خطاب به ملت ها گفت: باید حواسمان باشد مستكبران یك بار ملت ها را در دوره استعمار فریب دادند و بسیاری از كشورها برای استقلال قیام كردند كه موجب عقب نشینی استعمارگران شد اما آنان امروز با چهره جدید نظام هایی را بدتر از استعمار كهنه ایجاد كرده اند.

احمدی نژاد با بیان این كه ظاهر نظام های امروز استقلال است اما از استقلال خبری نیست، اظهار داشت: امروز كه بیداری اتفاق افتاده است نوك تیز حركت ما باید علیه نظام استكباری و سلطه باشد. اگر آن را هدف بگیریم دیكتاتورها كه عاملان نظام استعماری اند فرو خواهند ریخت.

** حركت های انقلابی علیه نظام استكبار و رژیم صهیونیستی

احمدی نژاد همچنین با تاكید بر این كه باید حركت های انقلابی علیه رژیم صهیونیستی باشد، گفت: این رژیم پایگاه استكبار است و تا زمانی كه نظام سلطه و رژیم صهیونیستی وجود داشته باشد ملت ها روز خوش نخواهند دید.

رییس قوه مجریه خطاب به حاضرین با بیان این كه خدا وعده داده تا انسان ها را در این كار بزرگ تنها نگذارد، گفت: باید عدالت در جهان حاكم شود و كسی كه خود عادل باشد می تواند عدالت را در دنیا مستقر كند.

رییس جمهوری یادآور شد: خدا برای ما عدالت مطلق را پسندیده است و كسی می تواند عدالت مطلق را حاكم كند كه از جنس پیامبر عزیز و عدالت مطلق باشد.

احمدی نژاد با اشاره به این كه خدا وعده داده كه اگر روزی ملت ها تصمیم گرفتند جهان را متحول كنند رهبری خواهد فرستاد، تصریح كرد: خدا وعده داده كه این رهبر از جنس پیامبران و عدالت باشد.

** سلطه آمریكا و رژیم صهیونیستی رفتنی است

احمدی نژاد با بیان این كه همه دیكتاتورهای عالم می بایست برچیده شوند و جای آن را عدالت مطلق بگیرد، تصریح كرد: دین ماموریت مشترك همه ما است و خداوند فرموده است كه فرزندی از فرزندان پیامبر اسلام (ص) زمانی كه ملت ها برای آزادی و عدالت تصمیم بگیرند ظهور خواهد كرد.

احمدی نژاد، ماموریت مشترك را حركت برای نجات همه بشریت و استقرار عدالت در همه جهان ذكر و اضافه كرد: در این مسیر هیچ مرز، من و تو، عرب و عجم، آفریقایی و آسیایی و ... وجود ندارد.

رییس جمهوری ادامه داد: همه انسان های آزادیخواه و عدالت طلب در كنار یكدیگر و برادر هم هستند و بدانید كه سلطه آمریكا و رژیم صهیونیستی رفتنی است و عدالت مستقر خواهد شد.

رییس جمهوری در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به حضار، گفت: از همه شما به خاطر سفر به ایران، خانه آزادگان و عدالت طلبان جهان تشكر می كنم.

وی با اشاره به نام اجلاس و طرح این سوال كه چرا به تحول و بیداری نیاز داریم، گفت: پاسخ روشن است، خدا انسان ها را برای زندگی عزتمند و سرشار از كمال و معنویت خلق كرده است. خدا انسان ها را خلق نكرده كه در ظلم، تبعیض و فشار زندگی كنند.

رییس جمهوری یادآور شد: خدا انسان را آیینه خود آفریده و آنقدر به او كرامت داده كه می تواند تا مقام خلیفه الهی پیش رود و به نقطه ای دست یابد كه جلوه تمام نمای الهی باشد.

رییس قوه مجریه با اشاره به گزارش های رسمی كه حاكی از وجود سه میلیارد انسان فقیر در دنیاست، گفت: كسی كه توانایی تامین نیازهای اولیه خود را ندارد چگونه می تواند عظمت انسان بودن را تجربه كند؟ در حالی كه عزت انسان در آزادی، كمال جویی و عدالتخواهی است.

وی با طرح این سوال كه در كجای كره زمین انسان ها آزادند و می توانند آزادانه انتخاب كنند، افزود: آیا در آمریكا، اروپا، آفریقا و آسیا آزادی وجود دارد؟

احمدی نژاد با بیان این كه هدف گیری اصلی طاغوتیان و شیاطین در گام اول له كردن حقیقت و كرامت انسانی است، اظهار داشت: چرا كه در غیر این صورت امكان تسلط بر ملت ها به وجود نمی آید و انسان تحقیرشده به هر تحمیلی تن می دهد.

احمدی نژاد با تاكید بر این كه انسان ها باید با كرامت زندگی كنند، اضافه كرد: جنگ ها، سلطه گری ها و دیكتاتوری ها زشت ترین جلوه حاكمیت حاكم دیكتاتور است .

رییس جمهوری این نكته را متذكر شد كه وضع جهان به گونه ای نیست كه خدا، پیامبران و حضرت محمد مصطفی (ص) خواسته است. انسان برای یك زندگی متعالی آفریده شده كه این هدف هنوز محقق نشده است.

رییس قوه مجریه با تاكید بر این كه بی تردید ظلمی كه امروز بر انسان و حقیقت انسان در سرتاسر عالم تحمیل می شود در تاریخ بی سابقه است، گفت: دایره نفوذ و سلطه طاغوت ها، فرعون ها، نمرودها، مستكبران محدود بوده اما امروز مستكبران همه زمین و ملت ها را تحت سلطه خود گرفته اند به گونه ای كه تا داخل خانه هر خانواده ای در جهان نفوذ كرده، حضور دارند و تحمیل می كنند.

به گفته احمدی نژاد، در زمان برده داری و استكبار، ظلم حقیقی آشكار بود اما امروز مستكبران با شعارهای حقوق بشر و آزادی بزرگ ترین فریب تاریخ را بر دنیا تحمیل كرده اند.

** زشت ترین جلوه خفقان و دیكتاتوری در آمریكا حاكم است

وی ادامه داد: برخی تصور می كنند مردم آمریكا و اروپا آزادند این در حالی است كه زشت ترین جلوه جهان و دیكتاتوری در آمریكا حاكم است.

احمدی نژاد با بیان این كه یك گروه فاسد سرمایه دار صهیونیستی در پشت صحنه آمریكا بر 300 میلیون مردم آمریكا و ملت های جهان حكمرانی می كنند، گفت: مردم آمریكا آزادی انتخاب ندارند، صهیونیست ها تصمیم می گیرند بنا به نیاز خود چه كسی رییس جمهور شود.

رییس جمهوری در ادامه با طرح این سوال كه آیا مردم اروپا آزادند؟ تصریح كرد: اگر مردم اروپا تصمیم بگیرند بگویند وضع حاكم را قبول ندارند دیگر چه كاری باید انجام دهند و چه فریاد رس مردم این قاره است.

احمدی نژاد وضع قاره های آسیا، آفریقا و آمریكای لاتین را نیز همین گونه توصیف و تصریح كرد: هر جا حاكمیت دیكتاتوری وجود دارد بدون شك با اتكا به استكبار و نظام سلطه مردم را تحت سیطره خود درآورده است. امكان ندارد كسی بدون اتكا به بیگانه بتواند دیكتاتوری كند.

احمدی نژاد در بخش دیگری از سخنان خود پیامبر اسلام و قرآن را تنها متعلق به مسلمانان ندانست و تاكید كرد: قرآن و پیامبر اسلام متعلق به همه انسان ها است چرا كه همه دنیا باید اصلاح شود.

وی بیداری را مقدمه اصلاح دانست و اظهار داشت: بیداری بازگشت انسان ها به حقیقت انسانی و فطرت الهی خودشان است.

وی خطاب به حضار ادامه داد: امروز دنیا را ببینید، هر كسی بیشتر مصرف می كند و ثروتمندتر است شان و جایگاه اجتماعی بالاتری دارد و هر كسی كه قدرتمند است و به هر ترتیبی بر دیگران غلبه كرد عزیزتر است.

رییس جمهوری گفت: اما در اندیشه پیامبر ما و تفكر دینی چه كسی عزیزتر است؟ پاسخ آن روشن است؛ كسی كه از آسایش، آرامش، ثروت و جان خود برای دیگران می گذرد و ایثارگرتر و فداكارتر است.

وی با مقایسه دو نظام ارزشی استكبار و اسلام گفت: در نظام اول خودخواهی، خودبرتربینی، حداكثر لذت های فردی و در نظام دوم محبت، مهرورزی، كمك و احترام به دیگران دارای ارزش است.

رییس جمهوری توضیح داد: در نظام اول انسان ها تنها در این دنیا دیده می شوند اما در نظام دوم انسان موجودی ابدی است.

سیام**9012**9132*





:: برچسب‌ها: نیویورک شهرستان , دوستان , نور ,
:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: