معاون وزیر كار یونان استعفا داد
نوشته شده توسط : iyem

به گزارش ایرنا به نقل از رسانه خبری یونان، 'نیكوس نیكولوپلس' 20 ساعت بعد از اینكه دولت ائتلاف نجات ملی به رهبری ' اندونیس ساماراس' از پارلمان یونان رای اعتماد گرفت، از پست خود استعفا داد.

معاون وزیر كار و امور اجتماعی روز دوشنبه طی نامه ای به 'اندونیس ساماراس' نخست وزیر یونان، نوشت: به علت عدم مطرح كردن مساله ضرورت تغییر در ساختار و قوانین بازار كار و امور اجتماعی با نمایندگان اتحادیه اروپا ،بانك جهانی، صندوق بین المللی پول موسوم به تروئیكا، از مقام دولتی خود استعفا می دهد.

نمایندگان تروئیكا از اواسط هفته پیش برای بررسی وضعیت اقتصادی یونان و شنیدن دیدگاه تعدادی از وزیران دولت ائتلافی نجات ملی این كشور، به یونان سفر و با وزیر كار و امور اجتماعی و معاونین وی دیدار و گفت وگو كرده بودند.

اندونیس ساماراس در خلال تبلیغات انتخابات عمومی كه ماه گذشته برگزار شد، گفته بود درصورتیكه به عنوان نخست وزیر انتخاب شود، یكی از اولویت های دولت وی بهبود ساختار بازار كار، تغییر خواسته های تروئیكا در مورد وضعیت حقوق و مزایا كاركنان و امور اجتماعی خواهد بود و با نمایندگان تروئیكا در این رابطه با جدیت هرچه تمامتر وارد مذاكره خواهد كرد.

دولت ائتلاف نجات ملی یونان با حمایت سه حزب راستگرای دمكراسی نوین، حزب سوسیالیست پاسوك و حزب چپ گرای دمكراتیك، تشكیل و روز گذشته از پارلمان یونان رای اعتماد گرفت.

ظرف یكماه گذشته این دومین فرد از هیات وزیران دولت ائتلافی نجات ملی یونان می باشد كه از مقام دولتی خود كنارگیری می كند.

اروپام **2170**1080** 3404





:: برچسب‌ها: نقاشی های دیواری ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: