سفرهای خارجی نمایندگان مجلس باید هدفدار باشد
نوشته شده توسط : iyem

قاسم جعفری نماینده مردم بجنورد ،جاجرم و مانه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینكه در مجلس هشتم در راستای تقویت دیپلماسی پارلمانی بیشترین سفرهای خارجی نمایندگان انجام گرفته است ، افزود: انجام سفرهای خارجی نمایندگان باید با توجه به هزینه های سنگین ثمره ی نتیجه بخشی را برای نظام و ملت به همراه داشته باشد.

وی در ادامه با تاكید بر بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینكه مجلس باید زنده و سالم باشد، گفت: نمایندگان باید حضور فعال و مفیدی را در مجلس چه در عرصه ملی و چه در عرصه بین المللی داشته باشند، بنابراین سفرهای خارجی نمایندگان باید گویای یك مجلس سالم و زنده باشد.

عضو كمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در عین حال یادآور شد كه كمیسیون ها باید برای انجام سفرهای خارجی و داخلی تدابیری را بیاندیشند تا سفرها هدفدار و نتیجه بخش باشد.

وی تصریح كرد انجام سفرها فقط با هدف سفر نباشد و از سویی نمایندگان دقت داشته باشند سفرهایی كه به نفع نظام وملت هست، باید صورت گیرد.

بنا به یك آمار در مجلس هشتم ، تعداد هزار و 552 سفر انجام شده است. این شامل سفرهای رسمی نمایندگان مجلس در قالب مناسبات پارلمانی، سفرهای نمایندگان مجلس با هیات وزیران و سفرهای انفرادی و دسته جمعی غیررسمی نمایندگان است.

به عبارتی دیگر تا ابتدای بهمن سال گذشته، 7هزار و 200 روز سفر، در مجلس هشتم به ثبت رسید.

سیام/9250 1418***





:: برچسب‌ها: مدل , جغرافیایی برچسب ,
:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: