100 درصد صادرات سرب كشور از زنجان انجام می گیرد
نوشته شده توسط : iyem

به گزارش ایرنا محمد رئوفی نژاد روز دوشنبه در دیدار با سرمایه گذاران روسی افزود: استان زنجان در بخش های مختلف به ویژه معدن از مراكز فعال و تاثیر گذار كشور است.

وی اظهار داشت: در زمان حاضر زمینه احداث كارخانه 100 هزار تنی روی در این استان فراهم شده كه با فراهم شدن زیر ساخت ها آماده واگذاری به سرمایه گذار بخش خصوصی است.

عضو شورای عالی اداری كشور گفت: كارخانه 100 هزار تنی روی در 15 كیلومتری معدن انگوران واقع شده و دولت 50 درصد سرمایه گذاری در این پروژه را برعهده دارد.

وی به واقع شدن بزرگترین معدن سرب و روی خاورمیانه در زنجان اشاره كرد و افزود: از مجموع 80 واحد فعال سرب و روی كشور 50 واحد استان زنجان مستقر شده است.

رئوفی نژاد بابیان اینكه استان زنجان آماده سرمایه گذاری با شركت روسی در احداث پالایشگاه و واحدپروپیلن است افزود: شرایط موجود برای احداث پالایشگاه با مشاركت سرمایه گذار بخش خصوصی فراهم است.

استاندار زنجان همچنین وجود ظرفیت های بخش كشاورزی را از دیگر مزایای این استان برای سرمایه گذاری خارجی اعلام كرد و گفت: 70 نوع محصول كشاورزی در این استان تولید می شود كه ایجاد شركتی مشترك می تواند به فرآوری و صادرات بهینه محصولات منجر شود.

مدیران شركت استروی پروگرس روسیه برای نخستین بار به ایران سفر كرده و طی روزهای گذشته با مسوولان ایرانی در مورد چگونگی و نحوه همكاری ها تبادل نظر كردند.

اعضای شركت استروی پروگرس روسیه صبح امروز /سه شنبه / از صنایع ومعادن و برخی واحدهای صنعتی استان زنجان بازدید و با شركت در جلسه سرمایه گذاری با استاندار زنجان آمادگی خود را برای سرمایه گذاری در ایران بویژه زنجان اعلام كردند.

522/7320/ 1539





:: برچسب‌ها: نیویورک شهرستان , سان , نور ,
:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: