رسانه های خارجی متقاضیان سرمایه گذاری درایران را به هراس می اندازند
نوشته شده توسط : iyem

'عباس فواض 'روز یكشنبه در محل كارگاه كارخانه سیمان مارگون كهگیلویه وبویراحمد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این درحالی است كه ایران بهترین منطقه امن دنیا برای جذب سرمایه گذاری است.

وی تبلیغات ناصحیح رسانه ای و ترساندن سرمایه گذاران را یك ابزار برای جلوگیری از رشد توسعه اقتصادی ایران از سوی قدرت های بیگانه دانست و افزود: به عنوان یك سرمایه گذار خارجی از فرایند مطلوب همكاری و حمایت دولت ایران از سرمایه گذاری خارجی ها در این كشور توانمند خوشحالم .

وی با بیان اینكه تلاش رسانه ای و سیاست های قدرت های بزرگ برای جلوگیری از جذب سرمایه گذاری و پیشرفت ایران كارساز نیست، تصریح كرد: ایران كشور بزرگی است و آینده درخشانی دارد و این فرصت خوبی برای سرمایه گذاران خارجی است.

این سرمایه گذار لبنانی به بالابودن امنیت سرمایه گذاری در ایران اشاره كرد و گفت: در فرایند كار سرمایه گذاری خارجی بروكراسی اداری هست، اما همكاری بخش دولتی ایران در روند اجرای طرح سیمان مارگون تاكنون مطلوب بوده است.

وی گفت: دولت ایران برای سرمایه گذاری در برخی مناطق محروم برخی مزایای ویژه پیش بینی كرده است كه این یك فرصت مطلوب برای بهره گیری سرمایه گذاران خارجی است.

فواض به وجود ظرفیت های اقتصادی بالا برای جذب سرمایه گذاری خارجی در ایران اشاره كرد و سرمایه گذاران خارجی را به سرمایه گذاری در این كشور فراخواند.

این سرمایه گذار لبنانی گفت: تعامل و همكاری دولت ایران در فرایند اجرای طرح سیمان مارگون با ظرفیت تولید سه هزارو300تن درسال نوعی انگیزسازی برای شركت در دیگر طرحهای بزرگ را برایم فراهم كرده است.

طرح سیمان مارگون با 60 درصد پیشرفت فیزیكی و 600 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده در حال ساخت است.

671/681





:: برچسب‌ها: آبی , غذا ,
:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: