حزب الله :طرح آمریكا برای ایجاد منطقه حایل، لبنان را وارد جهنم خواهد كرد
نوشته شده توسط : iyem

گزارش ایرنا از بیروت، سید 'هاشم صفی الدین' رییس شورای اجرایی حزب الله روز یكشنبه طی مراسمی در استان 'نبطیه' در جنوب لبنان با اشاره به سخنان اخیر 'جان مك كین' سناتور آمریكایی در لبنان مبنی بر ایجاد منطقه نظامی حائل اضافه كرد: این خواسته با نتایج كنفرانس اخیر مخالفان سوریه در پاریس مطابقت دارد ؛ اما باید دید چه كسانی در لبنان به سخنان تحریك آمیز مك كین گوش خواهد داد.

وی با اشاره به سیاست ظالمانه مجامع بین المللی در منطقه و جهان گفت: دست اندركاران این مجامع برای تأمین منافع غرب دست به انجام هر كاری می زنند.

این مقام حزب الله افزود: این مجامع در حالی ادعای حمایت از مردم سوریه را دارند كه این كشور را به سوی جنگ داخلی سوق می دهند.

صفی الدین خواستار هوشیاری مقابل توطئه های مجامع بین المللی شد و اظهار داشت: ما امروز باید از حقوق خود دفاع كنیم و به مبارزه با تهدیدهای فراروی امت اسلامی بپردازیم ؛ همانطور كه مقاومت در گذشته و هم اكنون در دفاع از حق مردم به مبارزه برخواست؛ ما امروز هم در برابر چالش های جدید قرار داریم كه باید در برابر آنها به پیروزی برسیم.

این مقام حزب الله علت همه مشكلات و معضلات فعلی لبنان را فتنه های داخلی و خارجی دانست و افزود: از جمله عوامل خارجی دخالت های آشكار آمریكا در امور داخلی و تلاش برخی كشورهای غربی برای درگیر كردن لبنان به مسایل مخالف منافع ملی این كشور است.

وی افزود: عوامل داخلی نیز به غفلت و گمراهی برخی گروههای لبنانی نسبت به اهمیت شرایط حساس لبنان و منطقه مربوط می شود.

رییس شورای اجرایی حزب الله با اشاره بروز اختلاف میان اعضای گروه 'هشت مارس' گفت: اختلاف نظرها گاهی میان گروههای طرفدار حكومت و مخالفان آن به وجود می آید و بروز این مساله یك امر طبیعی است، ولی باید یك عقل آگاه و روشن برای حل این اختلافات اقدام كند.

از سوی دیگر 'محمد رعد' رییس فراكسیون 'وفاداری به مقاومت' وابسته به حزب الله در مجلس لبنان طی مراسمی در روستای 'عین التینه' در جنوب این كشور با اشاره به اوضاع جاری لبنان گفت: با توجه به وجود پیمان راهبردی میان ما و برخی گروههای لبنانی؛ اختلافی در این همپیمانی بوجود نخواهد آمد .

وی با اشاره به بروز اختلاف میان اعضای گروه هشت مارس افزود: برخی امید زیادی بر وقوع این اختلافات داشتند و فكر می كردند با بروز این اختلافات، همكاری ها، پیمان ها و قراردادها نیز لغو می شوند؛ ولی امید آنها برآورده نخواهد شد چرا كه كسانی كه حس توافق و تفاهم را در لبنان به وجود آوردند، شخصیت های مهم تاریخی هستند.

رعد ادامه داد: ما جنگ های داخلی و میدان های جنگ را با وحشی ترین دشمنان تجربه كردیم و به این نتیجه رسیده ایم كه تجربه ای جز ثبات و استقرار، چهره مردم را خندان نمی كند اما در عین حال بر این باوریم كه در برابر دشمن خارجی گزینه ای جز مقاومت برای حمایت از استقرار و ثبات لبنان و رویارویی با تهدیدهای رژیم صهیونیستی وجود ندارد.

خاورم*2023**1030**1651





:: برچسب‌ها: روش , ماکرو , آب ,
:: بازدید از این مطلب : 217
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: