10 هزار واحد مسكونی بافت فرسوده كشور با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد
نوشته شده توسط : iyem

به گزارش ایرنا، وزیر راه و شهرسازی در آیین افتتاح 360 واحد مسكونی بافت فرسوده كوی سجادیه (منطقه باغ خلج) اراك گفت: برای ساخت 10 هزار واحد مسكونی بافت فرسوده در 13 استان كشور در مجموع سه هزار و 520 میلیارد ریال هزینه شده است.

مهندس 'علی نیكزاد' افزود: ارتقای سطح رفاه زندگی، افزایش مقاومت واحدهای مسكونی در مقابل خطرات طبیعی به خصوص زلزله و توجه به احیای بافت های فرسوده از اهداف این 10 واحد مسكونی در كشور بوده است.

وی اضافه كرد: توجه دولت های نهم و دهم به ساخت مسكن مهر و احیای بافت های فرسوده همواره مورد توجه بوده و دولت عدالت محور در این زمینه كارنامه بسیار درخشانی دارد.

استاندار استان مركزی در ادامه این مراسم گفت: در سال های گذشته در این استان 839 واحد مسكونی با استفاده از تسهیلات بافت فرسوده در مساحت 103 هزار و 391 مترمربع با اعتباری بیش از 360 میلیارد ریال ساخته شده است.

'علی اكبر شعبانی فرد' افزود: از ابتدای برنامه توسعه پنجم تاكنون سه هزار و 450 واحد مسكونی در استان مركزی بازسازی شده است و شهرداری اراك نیز با 50 درصد تخفیف نسبت به صدور پروانه ساخت اقدام می كند تا این موضوع تسریع شود.

وی بیان كرد: در سفر یك روزه وزیر راه و شهرسازی به استان مركزی در مجموع 47 طرح راهداری با اعتباری بالغ بر 65 میلیارد ریال و پنج طرح راهسازی با اعتباری بالغ بر 126 میلیارد و 500 میلیون ریال، 120 كیلومتر راه روستایی با هزینه 86 میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.ك/2

8150/507/ 1539





:: برچسب‌ها: درختان , زرد , باند ,
:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: