بانددوم محور توره - ملایربه بهره برداری رسید
نوشته شده توسط : iyem

به گزارش ایرنا، وزیر راه و شهرسازی در مراسم بهره برداری از این طرح گفت: محورهای مواصلاتی استان مركزی بدلیل واقع شدن در قلب كشور پرتردد و اصلی هستند و توسعه زیرساختی و تقویت ایمنی این راهها از برنامه های مهم این وزارتخانه است.

'علی نیكزاد' افزود: امسال طرح های راهسازی مهمی نظیر بزرگراه توره - ملایر، دلیجان - خمین، الیگودرز، تقاطع های غیرهمسطح بین جاده ای، باند دوم بزرگراه قم - اراك و 168كیلومتر راه روستایی در استان مركزی در دست انجام است كه با بهره برداری از آنها علاوه بر كاهش ترافیك ، ایمنی تردد نیز تقویت خواهد شد.

استاندار استان مركزی نیز در این مراسم گفت: حوادث ترافیكی یكی از مشكلات جدی استان مركزی است و واقع شدن این استان در مسیر تردد شمال به جنوب كشور نیاز این منطقه به تقویت حمل و نقل تركیبی به ویژه زیرساخت های جاده ای مناسب را دوچندان كرده است.

'علی اكبر شعبانی فرد' افزود: مدیران استان مركزی آمادگی كامل برای همراهی با وزارت راه و شهرسازی برای تسریع در طرح های راهسازی و بهبود حمل و نقل جاده ای دارند.

مدیركل راه و شهرسازی استان مركزی نیز گفت: عملیات اجرایی باند دوم توره به ملایر به طول 10كیلومتر و با اعتبار شش میلیارد و 600 میلیون ریال در بهار سال 87 آغاز شد.

'غلامرضا خرمی' افزود: ظرفیت تردد این راه 15هزار دستگاه خودرو در روز است و با توجه به اینكه این محور ارتباطی در مسیر كریدور اصلی كشور قرار دارد دو بانده شدن آن حیاتی بود.

وی اظهار كرد: تقویت ایمنی عبور و ارتقای سطح كیفیت حمل و نقل جاده ای بعنوان زیرساخت مهم استان از مزایای بهره برداری از این طرح است.

مدیركل راه و شهرسازی استان مركزی گفت: برای ساخت و آماده سازی این راه در مجموع 41 هزار و 304 تن آسفالت ریزی انجام شده و 145 عدد تابلو و علایم ایمنی نصب شده است.ك/2

559/8150 /1600/





:: برچسب‌ها: قدیمی , سرگرمی ,
:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: