آمار ثبت نام دانش آموزان سراسر كشور از مرز 10 میلیون نفر گذشت
نوشته شده توسط : iyem

به گزارش مركز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، 'یوسف نوری' در گفت و گویی افزود: بر اساس آمار ثبت شده سامانه نام نویسی تا 15 تیر ماه جاری، از مجموع كل دانش آموزان، تعداد 10 میلیون و 107 هزار و 834 دانش آموز مراحل ثبت نامی خود را در سامانه تكمیل كردند كه این تعداد، 82 درصد از دانش آموزان سراسر كشور را شامل می شود.

وی اظهار داشت: از مجموع یك میلیون و 81 هزار دانش آموز پایه پنجم ابتدایی تا 15 تیر ماه، 985 هزار و 51 نفر دانش آموز كه معادل 91 درصد دانش آموزان پایه پنجم در آستانه ورود به ششم ابتدایی هستند، ثبت نام كرده اند.

این مقام مسوول خاطر نشان كرد: از مجموع كل دانش آموزان دوره ابتدایی نیز شش میلیون و 328 هزار و 771 نفر دانش آموز كه برابر 2/93 درصد دانش آموزان دوره ابتدایی است با ورود به سامانه نام نویسی ثبت نام كرده اند.

نوری با بیان اینكه 91 درصد دانش آموزان اول و دوم راهنمایی با ورود به سامانه ثبت نام مراحل ثبت نامی خود را تكمیل كرده اند، یادآور شد: تاكنون یك میلیون و 954 هزار و 887 نفر دانش آموز از مجموع دانش آموزان اول و دوم راهنمایی برای ورود به سال جدید تحصیلی نام نویسی كرده اند.

وی اضافه كرد: یك میلیون و 810 هزار و 310 نفر دانش آموز دوره متوسطه نیز با مراجعه به سامانه نام نویسی، مراحل ثبت نامی خود را تكمیل كرده اند كه این تعداد 8/54 درصد دانش آموزان دوره متوسطه را در بر می گیرد.

رییس مركز آمار، فناوری و اطلاعات آموزش و پرورش با بیان اینكه استان سیستان و بلوچستان رتبه نخست ثبت نام را در سامانه ثبت نامی وزارت آموزش و پرورش از آن خود كرده است، گفت: در این استان بیش از 89 درصد از دانش آموزان با ورود به سامانه ثبت نام كرده اند.

نوری تصریح كرد استان های گلستان با 88 درصد و خراسان جنوبی و ایلام با 87 درصد به ترتیب رتبه های دوم و سوم آمار ثبت نامی دانش آموزان را در كشور از آن خود كرده اند.

اجتمام ** 1788 **1569





:: برچسب‌ها: تابستان ,
:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 16 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: