برگزیدگان جشنواره بین المللی عكس نماز و نیایش معرفی شدند
نوشته شده توسط : iyem

هیات داوران جشنواره 'امیرعنایتی' از شهرستان تربت حیدریه را به عنوان نفر نخست انتخاب و تندیس جشنواره و 36 میلیون ریال جایزه نقدی به همراه لوح تقدیر را به وی اعطا كرد.

'هادی لزیری' از تبریز، 'مهدی طاهری و منصوره معتمدی' هر دو از تهران و 'عبید عبدالله' از بنگلادش نیز به ترتیب عنوانهای دوم تا پنجم جشنواره را كسب كردند.

مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی در مراسم پایانی این جشنواره گفت: چهار هزار و 83 قطعه عكس از 18 كشور جهان به دبیرخانه جشنواره رسیده بود كه 71عكس از شش كشور به بخش داوری نهایی راه یافت.

'علی داننده' با اشاره به اهمیت والای نماز در جامعه اسلامی افزود: اهمیت دادن و تجلیل از فعالان عرصه نماز وظیفه همگانی است.

در این جشنواره از حجت الاسلام حاج 'محمدعلی موحدی'، حجت الاسلام حاج 'احمد اكبری، محمدحسین ضیایی' و حجت الاسلام حاج 'مصطفی ذبیحی' از جمله فعالان عرصه نماز در استان آذربایجان شرقی تجلیل شد.

نمایشگاه آثار راه یافته به بخش داوری جشنواره بین المللی نماز نیایش نیز با نمایش 65 تك عكس و شش مجموعه عكس از كشورهای ایران، جمهوری آذربایجان، بلغارستان، بنگلادش، ‌آمریكا و هند كه در دو نگارخانه مجتمع سینمایی 22 بهمن تبریز برپا شده بود امروز به پایان رسید.

7223/245





:: برچسب‌ها: موزه ,
:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: