افشارزاده: برای موفقیت ساعی در كمیته بین المللی المپیك مكاتبه كردیم
نوشته شده توسط : iyem

بهرام افشارزاده صبح چهارشنبه در بازدید سرزده از تمرینات تیم ملی تكواندوی اعزامی به بازیهای المپیك 2012 لندن از هادی ساعی قهرمان پرافتخار تكواندوی ایران و جهان به دلیل حضور پیوسته در تمرینات تیم های ملی تقدیر كرد.

وی گفت: مطمئنا حضور ورزشكار بزرگ و با اخلاقی همچون هادی ساعی در كنار اردونشینان می تواند باعث بالا رفتن اعتماد به نفس و همچنین روحیه جنگندگی شما عزیزان می شود. او تجربیات بسیار ارزشمندی از میدان بزرگ المپیك دارد كه قطعا در ارائه آنها به شما كوتاهی نخواهد كرد.

افشارزاده افزود:امیدوارم با رایزنی های صورت گرفته هادی ساعی در انتخابات كمیسیون ورزشكاران كمیته بین المللی المپیك موفق شود و كرسی ارزشمندی را برای ایران اسلامی بدست آورد. كمیته ملی المپیك در این زمینه نامه نگاریهای لازم با كمیته های المپیك دیگر كشورها داشته است.

دبیركل كمیته ملی المپیك گفت: خوشبختانه جو بسیار خوبی در رشته های المپیكی مدال آورمان حاكم است و معتقدم اگر همین فضا در اردوها حاكم باشد و انشاالله تا زمان اعزام با مشكل خاصی از جمله آسیب دیدگی مواجه نشویم، در لندن شاهد یكی از بهترین نتایج تاریخ ورزش كشورمان در ادوار المپیك خواهیم بود.

بعد از صحبتهای افشارزاده، هادی ساعی به نمایندگی از سوی ورزشكاران، كادر فنی و مسئولین فدراسیون تكواندو از حمایتهای كمیته ملی المپیك و شخص بهرام افشارزاده از رشته های المپیكی بخصوص تكواندو تقدیر كرد و گفت: افشارزاده همیشه نگاه ویژه ای به ورزشكاران و قهرمانان داشته كه امیدوارم ورزشكاران نیز با كسب نتایج ارزشمند در بازی های المپیك لندن پاسخ زحمات تمامی زحمت كشان ورزش را بدهند و در واقع همین حضور سر زده دبیر كل در اردوهای تیم ملی برایمان دلگرم كننده است

افشارزاده پیش از این هم از چند اردوی دیگر تیم های اعزامی به المپیك لندن به صورت سرزده بازدید كرده بود.

به گزارش روابط عمومی كمیته ملی المپیك ؛ اردوی تیم ملی تكواندوی كشورمان برای حضور در بازیهای المپیك 2012 لندن در مركز جهانی تكواندوی ایران در حال برگزاریست.

در تمرین امروز تكواندوكاران كشورمان كه به مرور فن اختصاص داشت به جز یوسف كرمی و محمد باقری معتمد(دو ملی پوش المپیكی كشورمان) چند ملی پوش دیگر از جمله علیرضا نصر آزادانی،كوروش رجلی ومهران عسگری نیز حضور داشتند كه زیرنظر فریبرز عسگری و هادی ساعی به تمرین مشغول بودند.

افشارزاده بعد از اتمام تمرینات اردونشینان در جمع آنان ابراز امیدواری كرد تا موفقیتهای المپیكی تكواندو كاران كشورمان در لندن نیز تكرار شود و شاهد موفقیت نمایندگان اعزامی كشورمان باشیم.

وی ضمن تقدیر از كادر فنی تیم ملی و مسئولان فدراسیون اظهار داشت: خوشبختانه تعامل بسیار خوبی بین فدراسیون تكواندو و كمیته ملی المپیك وجود دارد كه همین موضوع نیز باعث شده تا تمام امكانات لازم برای تمرینات مناسب شما فراهم شود.

دبیركل كمیته ملی المپیك ابراز امیدواری كرد' روند خوب حاكم بر اردوی تیم ملی تكواندو تا روز اعزام ادامه داشته باشد و هر سه نماینده كشورمان در اوج آمادگی روحی و روانی در لندن حضور یابند و برای ایران افتخار آفرینی كنند.'

افشارزاده در ادامه این بازدید در تمرینات تیم ملی بانوان كه به بدنسازی مشغول بودند نیز حضور یافت و با سوسن حاجی پور نماینده المپیكی كشورمان و مربی كره ای وی دیدار و گفتگو كرد.

ورزشی **‌1553





:: برچسب‌ها: زن , سان فرانسیسکو ,
:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: