قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص)ستاد مركزی جنگ اقتصادی سپاه با دشمن است
نوشته شده توسط : iyem

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ؛ سردارسرتیپ پاسدار 'حسین سلامی' در مراسم افتتاحیه مركز آموزش خاتم‌الانبیاء(ص) در دانشكده فنی و مهندسی دانشگاه جامع امام حسین (ع) اظهار داشت: جنگ نظامی و جنگ اقتصادی شباهت های زیادی با هم دارند به طوری كه می توانیم هر پروژه عظیم سازندگی را مانند یك عملیات دوران دفاع مقدس تصور كنیم.

سردار سلامی با بیان اینكه مرزشكنی و ممكن‌كردن تمام تصورات غیرممكن از ویژگی های اصلی سپاه به شمار می رود تصریح كرد: جمهوری اسلامی ایران در صحنه نبرد با دشمن، مرزهای ناممكن را یكی پس از دیگری پشت سر می‌گذارد.

جانشین فرمانده كل سپاه با خاطر نشان كردن اینكه قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) نه یك نهاد صرفا اقتصادی و عمرانی بلكه یك سازمان آرمانی محسوب می شود، گفت: كارهای قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در عرصه سازندگی كشور مایه نشاط، غرور و افتخار ملت ایران است.

وی افزود: در گذشته كشور ایران نزد قدرت‌های غربی و شرقی هیچ جایگاهی نداشت و آنها هیچ اهمیتی برای كشورمان در نظام جهانی قایل نبودند و ایران را جزیی از سیاست‌های خود می‌دانستند؛ اما امروز یك اندیشمند و محقق ما عنصری تلقی می‌شود كه می‌تواند منافع حیاتی امریكا را به خطر بیاندازد و بنابراین دست به ترور او می‌زنند.

سردار سلامی با تاكید بر برگزاری دوره‌های توانمند‌سازی و تربیت و تعالی مدیران قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: اگر فضای ذهن ما مبتنی بر ایده های انقلابی، بن‌بست‌شكن و غلبه‌كننده بر ناممكن‌ها نباشد در فضای بیرونی نمی‌توانیم تاثیرگزار باشیم.

سیام**2022*





:: برچسب‌ها: خورشید , باغ ,
:: بازدید از این مطلب : 273
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: