نویدكیا:پرسپولیسی ها از نظر اسمی بهتر از تیم های دیگر یارگیری كردند
نوشته شده توسط : iyem

'نویدكیا ' كه به همراه دیگر بازیكنان تیم فوتبال سپاهان اصفهان در اردوی تركیه بسر می برد، روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود:نگاهی به چگونگی یارگیری تیم های حاضر در لیگ فوتبال باشگاه های برتر ایران نشان می دهد كه تیم پرسپولیس نسبت به دیگر تیم های شركت كننده از نظر اسمی یارگیری بهتری انجام داده است.

وی با اشاره به تغییرات صورت گرفته در تیم سپاهان اصفهان اظهارداشت:تیم سپاهان در خطوط حمله و دفاع بازیكنانی را از دست داده است و به جای آنان بازیكنی خوبی را به خدمت گرفته است .

با توجه به تغییرات صورت گرفته در تیم سپاهان،بازیكنان جدید نیاز به زمان برای هماهنگ شدن با دیگر بازیكنان را دارند.

افزون بر آن در این فصل ، تیم سپاهان اصفهان شماری از بازیكنان جوان خود را به خدمت گرفته است كه این امر میانگین سنی بازیكنان این تیم را كاهش می دهد.این یك برنامه ریزی بلندمدت است و به نظر من این جوانان آینده های تیم سپاهان خواهند بود.

نویدكیا بااشاره به شرایط تیم سپاهان كه خود را برای شركت در رقابتهای فوتبال قهرمانی باشگاههای ایران و آسیا آماده می كند ، تصریح كرد:من معتقدم كه تیم سپاهان همچنان یكی از مدعیان قهرمانی در لیگ ایران است .

كاپیتان تیم فوتبال سپاهان اصفهان دلایل موفقیت این تیم در لیگ فوتبال باشگاه های برتر ایران را ساختار و سازماندهی این باشگاه و ثبات مدیریت دانست و گفت:ثبات مدیریت و ساختار این باشگاه به گونه ای است كه بازیكنان با بستن قرارداد با مبالغ پایین تر به این باشگاه می پیوندند چرا كه مطمئن هستند در پرداخت مبلغ قرارداد آنان وقفه ای ایجاد نمی شود. ضمن اینكه با یك باخت و یا چند نتیجه نامطلوب كادر فنی این تیم دچار تغییر نمی شود.

افزون بر آن كادرهای فنی كه هدایت تیم فوتبال سپاهان اصفهان را برعهده داشتند و دارند فارغ البال می توانند به فعالیت خود در این باشگاه ادامه دهند.

نویدكیا برگزاری اردوی آمادگی این تیم در تركیه را مطلوب توصیف كردو گفت:بازیكنان در این اردو ضمن تمرینات بدنسازی و كار با توپ با برگزاری چند دیدار تداركاتی به هماهنگی لازم با یكدیگر خواهند رسید.

تیم هایی كه برای انجام دیدارهای تداركاتی با تیم سپاهان انتخاب شدند نیز از جمله بهترین تیم های كشورهای روسیه ، بلغارستان و جمهوری آذربایجان بشمار می روند.

كاپیتان تیم فوتبال سپاهان اصفهان در باره میزان آمادگی خود گفت:با توجه به شرایط بدنی ام،من از مربیانی همچون كرانچار و امیر قلعه نوعی تشكر می كنم كه شرایطی را برای من مهیا كردند كه در تمرینات شركت نكنم تا بتوانم به همراه این تیم در رقابتهای مختلف شركت كنم .

اردوی آمادگی تیم فوتبال سپاهان اصفهان، قهرمان لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران، از روز یكشنبه گذشته در مجتمع تفریحی ورزشی'قزلجه حمام' در نزدیكی شهر آنكارا پایتخت تركیه برپا شد.

مجتمع تفریحی ورزشی 'قزلجه حمام' در 70 كیلومتری شهر آنكارا قرار دارد و دارای حمام های آبگرم همانند سرعین در استان اردبیل است.

كاروان ورزشی تیم فوتبال سپاهان اصفهان متشكل از 38 بازیكن و همراه،در مجتمع تفریحی ورزشی 'قزلجه حمام' اسكان یافته است .

بازیكنان این تیم كه خود را برای شركت در مسابقات فوتبال قهرمانی باشگاه های ایران و آسیا آماده می كنند، در مدت حضورشان در این اردو زیر نظر كادر فنی، تمرینات خود را پی خواهند گرفت.

خاورم **230





:: برچسب‌ها: فیلم , گربه ,
:: بازدید از این مطلب : 217
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: