بیمه مسئولیت حرفه‌ای برای دفاتر پیشخوان دولت
نوشته شده توسط : iyem

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی بیمه معلم، 'بهمن سوری' مدیر بازاریابی بیمه معلم گفت: پیش از این، دفاتر پیشخوان دولت برای سپردن تضمین و پشتوانه‌ حرفه‌ای به دستگاه‌ها مجبور بودند كه ضمانت‌ نامه بانكی یا وثیقه ملكی ارائه كنند كه هزینه‌های سربار زیادی بر دوش این دفاتر می‌گذاشت.

به گفته وی، بیمه ‌نامه مسئولیت حرفه‌ای بیمه معلم جایگزین تضامین سنگینی می‌شود كه این دفاتر به دستگاه‌های طرف قرارداد ارائه می‌كردند و تضمین آن‌ها از سوی بیمه معلم خواهد بود.

سوری تاكید كرد: تعهدات این بیمه ‌نامه در سال گذشته برای دفاتر شهری، 50 میلیون تومان و دفاتر روستایی 20 میلیون تومان بوده است كه برای سال جاری این تعهد برای دفاتر شهری معادل 10 درصد افزایش یافته، اما حق بیمه این بیمه‌ نامه نسبت به سال گذشته رشدی نداشته است.

وی تاكید كرد: هزینه تهیه این بیمه‌ نامه‌ها بسیار كمتر از هزینه دریافت ضمانت‌ نامه‌های بانكی است و مشكل نقدینگی دفاتر پیشخوان دولت از این طریق حل خواهد شد.

به گفته وی، در سال گذشته با انعقاد قرارداد با معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی معاونت نظارت راهبردی ریاست جمهوری، بیش از چهار هزار دفتر پیشخوان به طور اختیاری تحت پوشش بیمه‌ نامه مسئولیت حرفه‌ای بیمه معلم قرار گرفتند و به تعدادی از آن‌ها هم كه از طریق كار گروه دفاتر پیشخوان دولت معرفی شدند خسارت پرداخت شد.

وی افزود: علاوه بر این، دفاتر پیشخوان می‌توانند بیمه‌نامه آتش‌سوزی با 75 درصد تخفیف و بیمه‌ نامه تكمیلی درمان برای صاحب پروانه، كاركنان و خانواده آن‌ها تهیه كنند.

همچنین صاحبان دفاتر می‌توانند بیمه ‌نامه‌ بدنه خودرو را با 20 درصد تخفیف خریداری كنند.

مدیر بازاریابی بیمه معلم تاكید كرد: دفاتر شهری و روستایی سراسر می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی bimegar.ir اقدام به تهیه بیمه‌ نامه تضامین و همچنین آتش‌ سوزی و تكمیل درمان كنند.

وی همچنین از ارائه‌ خدمات بیمه‌ای بیمه ‌معلم و فروش بیمه ‌نامه‌های این شركت از طریق دفاتر پیشخوان دولت در آینده‌ی نزدیك خبر داد.

اقتصام** 9141/1594





:: برچسب‌ها: اروپا , گل ,
:: بازدید از این مطلب : 249
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: