مشاجره لفظی دو متهم اصلی و رد تمامی اتهامات از سوی ج. الف
نوشته شده توسط : iyem

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا ،'ج. الف' امروز دوشنبه در سیزدهمین جلسه محاكمه متهمان پرونده اختلاس از شركت بیمه ایران، به رابطه خود با معاونین سابق استاندار تهران اشاره كرد و افزود: با الف. م دوست هستم و بابت قرض به وی پول دادم و هیچ شكایتی از او ندارم.

این متهم ادامه داد: در قبال مبلغ 500 میلیون تومانی كه به 'ی . د' معاون سابق عمرانی استاندار تهران دادم نیز چك شخصی دریافت كردم و وصول آن توسط بانك انجام شد و نمی دانم مبلغ از چك اولیه بوده یا به چك های دولتی دیگری تبدیل شده است.

وی درباره ارتباط با شركت بیمه ایران نیز گفت: با 'ح.ن' ارتباط داشتم و كارمند بیمه نیستم تا در شبكه اختلاس فعالیت داشته باشم.

'ج. الف' در ادامه دفاعیات خود به اتهام تحصیل مال نامشروع به مبلغ 850 میلیون تومان اشاره كرد و افزود:تمام این پول ها بابت معامله زمین بوده است و از اختلاس و كارهای دیگری كه انجام داده اند خبری ندارم.

وی افزود: اكنون كه در حال غرق شدن هستند هر چه دلشان می خواهد می گویند.

این متهم با رد سوء استفاده از موقعیت كاركنان دستگاه قضایی افزود: تصویرم را در جراید منتشر كنید تا مشخص شود كسی چنین ادعایی را تایید می كند یا خیر.

'ج. الف' ادعاهای یكی از متهمان پرونده درباره دخالت 'م . ر' در پرونده بیمه ایران را رد كرد و افزود: من نماز خواندن و روزه گرفتن وی را از نزدیك شاهد بوده ام.

این متهم همچنین درباره دریافت پروانه معدن شن و ماسه با تبانی گفت: برای دریافت پروانه معدن شن و ماسه از طریق منابع طبیعی اقدام شد و بابت آن پروانه گرفته ام و هیچ ارتباطی به معاونان استاندار ندارد.

وی همچنین پرداخت رشوه به معاونان سابق استاندار تهران و روسای شعب بانك ها را رد كرد و افزود:تا كنون ریالی از بانك ها وام نگرفته ام تا بخواهم بابت آن پول یا رشوه ای پرداخت كنم و از معاونان استانداری نیز درخواستی نداشتم.

وی به بند دیگری از كیفرخواست خود اشاره كرد و با اشتباه خواندن آن گفت: در كیفرخواست شركتی به نام قشم برای من قید شده است كه اشتباه است و من چنین شركتی ندارم.

بر اساس این گزارش هنگامی كه ج. الف درباره زمین های كلاك لواسان مبنی بر خرید آن زمین ها توسط د . س، صحبت می كرد، د .س اعتراض كرد و از ج. الف خواست مراقب حرف زدن هایش باشد كه قاضی مدیر خراسانی اجازه صحبت كردن به وی نداد.

ج. الف ادامه داد: قرار بود این زمین ها را به مبلغ هفت میلیارد تومان بخریم و دو میلیارد تومان نیز به یكی از مسوولان لواسان بدهیم كه من نپذیرفتم.

این متهم خطاب به د . س گفت:تو استاد كلاهبرداری هستی و چرا به من اتهام كلاهبرداری می زنی.

وی همچنین خطاب به قاضی مدیر خراسانی گفت: با د . س اختلاف حساب پیدا كردم و این موضوع باعث شد علیه من شكایت كند و امروز، هم سرمایه من از بین رفته است و هم در زندان هستم.

ج. الف در پایان دفاعیات خود با رد تمامی اتهامات مطرح شده در كیفرخواست صادره، افزود: تمامی سرمایه من از طریق معامله و به صورت مشروع بوده است.

پس از پایان ارایه آخرین دفاعیات ج .الف، قاضی سیامك مدیر خراسانی به مدت یك ربع تنفس اعلام كرد.

اجتمام**9140**1429*9134





:: برچسب‌ها: عکس ها , دوچرخه ,
:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: