صنعت خودرو سازی كشور می تواند با اروپا رقابت كند
نوشته شده توسط : iyem

' غلام محمد زارعی ' روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا افزود: خودرو سازی در ایران در زمینه مواد اولیه تحت تاثیر تحریم ها نیست و با مدیریت شایسته می تواند قیمت ها كاهش و كیفیت آن افزایش یابد.

وی ادامه داد: در گزارش های نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران همواره بر نبود ایمنی در خودروهای داخلی تاكید شده و این موضوع جامعه را از نظر روانی تحت تاثیر قرار داده است و سبب شده تا رغبتی برای خودرو داخلی ایجاد نشود.

نماینده مردم كهكیلویه و دنا در مجلس اظهار داشت: وزارت صنعت، معدن و تجارت از جامعیت وظایف برخوردار است و سیاستگذاری های دولت باید به نقطه ای برسد كه به امنیت مصرف كننده بیندیشد.

زارعی با بیان این كه نباید به بهانه حفظ تولید منافع مردم را نادیده گرفت، گفت: رابطه میان تولید كننده ومصرف كننده دوسویه است و كمیسیون صنایع ومعادن مجلس در نظر دارد تا در تنظیم روابط تولید و مصرف یا حتی ایجاد اشتغال، مصرف كننده آسیب نبیند.

وی خاطرنشان كرد قیمت های موجود خودرو خیلی مربوط به مساله تحریم ها و فشارهای خارجی نمی شود، ظرفیت های زیادی وجود دارد تا در حوزه اقتصادی و تولیدی جامعه را با چالش روبه رو نكنیم.

عضو كمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: نبود هماهنگی تولید و مصرف بازار را با شوك روبه رو می كند و رانت خواران و سوء استفاده كنندگان را بهره مند و مردم را با گرانی و نارضایتی روبه رو می سازد.

سیام **1053**1336





:: برچسب‌ها: کالیفرنیا , سفر , گربه ,
:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: