'قشم' پتانسیل های خود را در حوزه های مختلف به نمایشگاه عرضه كرده است
نوشته شده توسط : iyem

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار اقتصادی ایرنا، 'اسفندیار حیدری پور' در بازدید از نمایشگاه توانمندی های اقتصادی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی،گفت : حضور كلیه مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در یك نمایشگاه به صورت همزمان، فرصت مطلوبی را برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی فراهم می آورد تا ضمن آشنایی كامل با این مناطق ، بتوانند بهترین گزینه را برای آغاز فعالیت خود انتخاب كنند.

حیدری پور در خصوص تاثیر نمایشگاه در معرفی قابلیت های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: حضور در نمایشگاه های داخلی و خارجی فرصت مناسبی است تا به طور مستقیم قابلیت های خود را عرضه كنیم و بازدید كنندگان از نمایشگاه نیز در باره شرایط خاص هر منطقه از جمله جاذبه ها اطلاعات لازم را كسب كرده و با دید بازتری به این مناطق سفر كنند.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم افزود: موضوع دیگر این است كه شاید خیلی از توانمندی های مناطق آزاد از جمله گردشگری، صنعت ، نفت ، انرژی ، خطوط دریایی ، بنادر و حمل و نقل كالا اصلا شناخته شده نباشد به همین دلیل حضور در نمایشگاه به معرفی بیشتر این مناطق كمك خواهد كرد.

حیدری پور در خصوص پروژه 'خلیج فارس' نیز، گفت : تاكنون 95 درصد پیشرفت فیزیكی داشتیم، مخازن ساخته شده، خطوط كار شده، بحث اسكله و حوزه سوخت رسانی انجام شده، كشتی هایی كه باید مطالعه و گمانه زنی می كردند نیز در منطقه مستقر شده اند و مشغول فعالیت هستند، بحث ارزیابی این پروژه تقریبا نهایی شده و امیدواریم تا دو هفته دیگر ، كار را شروع كنیم و تا پایان سال به نتیجه برسانیم.

نخستین نمایشگاه دستاوردهای مناطق آزاد و ویژه اقتصادی كشور از هفتم تا دهم تیرماه جاری در سالن های 8 و 9 نمایشگاه بین المللی تهران دایر خواهد بود.

اقتصام 1070**1319





:: برچسب‌ها: سیاتل , موزه , رقص ,
:: بازدید از این مطلب : 255
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: