دروازه بان ایتالیا: آلمانها سخت به دنبال انتقام هستند
نوشته شده توسط : iyem

بازیكنان تیم ملی فوتبال آلمان درحالی امشب در دومین بازی از مرحله نیمه نهایی یورو 2012 در مقابل لاجوردی پوشان ایتالیا قرار خواهند گرفت كه تاكنون در هیچ مسابقه رسمی از سری مسابقات جام جهانی فوتبال و یا جام ملت های اروپا موفق به شكست این تیم نشده و در تمام دیدارها، با شكست از زمین مسابقه خارج شده اند.

به گزارش ایرنا،'جیان لوئیجی بوفون 'دروازه بان با تجربه تیم ملی فوتبال ایتالیا كه با درخشش در دیدار مقابل انگلیس و با مهار ضربات پنالتی، تیمش را راهی مرحله نیمه نهایی كرد در مصاحبه با روزنامه ورزشی بیلد درمورد بازی امشب این تیم با آلمان،گفت: ما می دانیم كه آلمان فقط بدنبال انتقام شكست های قبلی است.

بوفون،افزود: بازی در مقابل آلمان از قشنگ ترین خاطرات دوران فوتبال من است و امیدوارم نوار پیروزی های ایتالیا مقابل این تیم قدرتمند اروپایی در رقابت های بین المللی فوتبال همچنان ادامه داشته باشد.

دروازه بان تیم ملی فوتبال ایتالیا، ادامه داد: دیدار ایتالیا و آلمان مسابقه دو تیم بزرگ فوتبال جهان است و غلبه بر آلمانها در نیمه نهایی جام جهانی 2006 كه در خاك این كشور و در مقابل هواداران آنها اتفاق افتاد،برای من بسیار شیرین و خاطره انگیز است.

بوفون در ادامه افزود: به طور طبیعی قصد و اراده آلمانها برای گرفتن انتقام از ما بخاطر شكست های قبلی بسیار بالا خواهد بود و ما می دانیم كه بازی سختی در پیش داریم، آنها از هر فرصتی برای پیروز شدن و گرفتن انتقام استفاده خواهند كرد.

وی تیم ملی آلمان در یورو 2012 را مجموعه ای بسیار قوی و عالی توصیف كرد و افزود: برای غلبه بر آلمان نباید مرتكب هیچ اشتباهی شویم و در كنار آن، همچون همیشه به مقداری شانس هم نیاز داریم .

سنگربان تیم ملی فوتبال ایتالیا، نقطه قوت ژرمن ها را خط حمله زهر دار این تیم دانست و افزود: در تیم ملی فعلی آلمان ضعف مشهودی به چشم نمی خورد .

بوفون از میروسلاو كلوزه و ماریو گومز به عنوان بازیكنان برجسته و موثر تیم ملی فوتبال آلمان نام برد.

'جیان لوئیجی بوفون' در سال 2006 با تیم ملی ایتالیا قهرمان جهان شد و 4 بار به عنوان دروازه بان سال جهان انتخاب شده است.

دومین دیدار از مرحله نیمه نهایی جام ملت های اروپا، پنج شنبه شب (امشب) ساعت 45 / 20 به وقت محلی بین تیم های فوتبال آلمان و ایتالیا در ورزشگاه ورشو لهستان برگزار می شود و برنده این مسابقه حریف اسپانیا مدافع عنوان قهرمانی اروپا و جهان، در بازی فینال یورو 2012 خواهد بود.

اروپام** 2051** 1701





:: برچسب‌ها: ژاپن , وابسته به تکزاس , پاریس ,
:: بازدید از این مطلب : 278
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: