نوشته شده توسط : iyem

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام 'محمد علی نكونام ' چهارشنبه شب در همایش تجلیل از حماسه سازان دیروز ،مجاهدان امروز ،در تالار غدیر شهركرد افزود:سپاه رسالت پاسداری و صیانت از ارزش های انقلاب اسلامی را برعهده دارد و دشمن به دنبال مشوش كردن افكاری عمومی نسبت به سپاه پاسداران است تا به نظام ضربه بزند.

به گفته وی،هر كجا دشمن بر علیه مردم انقلاب اسلامی صف كشیده است باید در برابر دشمن صف كشید و سپاه سد محكمی در برابر دشمن است.

وی گفت: مردم در برابر توطئه ها، سم پاشی ها و جوسازی های دشمنان بیدار و آگاه است.

استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در این همایش گفت: آنچه دشمنان انقلاب اسلامی در دشمنی علیه ملت ایران بدست نیاورده اند را باید نوعی پیروزی برای مردم دانست.

'علی اصغر عنابستانی' افزود: افتخار پاسداری برای مردم افتخار بزرگی است و ملت ایران ایستاده ترین مردم اند كه پای ارزش های انقلاب ایستاده اند.

به گفته وی،ملت ایران با پیروی از فرامین مقام معظم رهبری تا آخرین لحظه از ارزش های انقلاب اسلامی دفاع می كنند و سپاه در این مسیر مقاوم و استوار ایستاده است.

یكی از فرماندهان تیپ 44قمر بنی هاشم در هشت سال دفاع مقدس گفت: رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع بر اساس اعتقادات خود به جبهه ها رفتند و كسی به دنبال گرفتن درصد جانبازی نبود.

'علی كیانی' افزود: برخی از افراد پس از دفاع مقدس نسبت به ارزش های این دفاع بی ارزش شدند و برخی از افراد نیز حضور خود در جبهه را از یاد بردند اما عده ای تا آخر بر سر ایمان و پیمان خود ایستادند.

به گزارش ایرنا، در این همایش كه از سوی شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت چهارمحال و بختیاری برگزارشد، از جمعی از فرماندهان سال های دفاع مقدس تجلیل شد.

7359/ 3404





:: برچسب‌ها: زن ,
:: بازدید از این مطلب : 265
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: