فرآیند فیلمسازی در حوزه دفاع مقدس‌ روز به روز سخت تر می‌شود
نوشته شده توسط : iyem

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا از بنیاد سینمایی فارابی، 'سیداحمد میرعلایی' شب گذشته(سه شنبه) در آیین افتتاحیه اكران فیلم سینمایی 'شور شیرین' در سالن اصلی برج میلاد افزود: 'جواد اردكانی' كارگردان و عوامل فیلم سینمایی 'شور شیرین' در تولید این اثر ارزشمند زحمت های زیادی را متحمل شدند و اكنون دور یكدیگر جمع شده ایم تا از این عزیزان تقدیر كنیم.

'ابراهیم اصغری' تهیه‌كننده این اثر سینمایی پس از دریافت جایزه خود گفت: از همه كسانی كه برای ساخت این پروژه زحمت كشیدند، كمال قدردانی را دارم.

وی خاطر نشان كرد: فیلم شهید كاوه با زحمات و مشكلات زیادی ساخته شد و امیدوارم با شرایط مطلوبی اكران شود. فیلم هایی چون 'شور شیرین' نباید با موانع و مشكلاتی در حوزه اكران رو به شوند تا بتوانند پیام ارزشمند خود را به مخاطبان منتقل كنند.

اصغری افزود: در چند روز گذشته‌ تمام تلاش ‌را برای فراهم كردن شرایط ایده آل اكران این فیلم انجام دادیم و امیدوارم با كمك مسوولان محترم این فیلم بگونه ای شایسته اكران شود.

در ادامه این مراسم از دختر شهید كاوه نیز تقدیر شد.

دختر شهید كاوه پس از دریافت لوح تقدیر با حضور در سن، گفت: از صحبت‌ها و گلایه‌های تهیه‌كننده در زمینه اكران این فیلم، ناراحت شدم و این مساله نشان می‌دهد كه سینمای دفاع مقدس خیلی مظلوم است.

وی افزود: به نظر من این فیلم عالی و بی‌نظیر ساخته شده است.

'حمید‌رضا عمارلو' بازیگر نقش شهید كاوه نیز ادامه داد: بزرگترین مسوولیت این فیلم بر‌عهده ضعیف‌ترین و كوچكترین فرد گروه بود‌. امیدوارم بواسطه بازی در این نقش، خداوند گناهان و اشتباهات من را ببخشد و توانسته باشم از عهده این نقش برآمده‌ باشم.

'حسن نجاریان' قائم مقام بنیاد سینمایی فارابی، عزت الله علیزاده معاون تولید فارابی و نیز

رضا رویگری، محمود پاك‌نیت، مهوش صبركن و سامان سالور از جمله مسوولان و هنرمندان حاضر در این مراسم بودند.

فراهنگ ** 1983 ** 1071





:: برچسب‌ها: دریاچه ,
:: بازدید از این مطلب : 234
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: