ثبت نام نامزدهای هیات مدیره و بازرسان كانون ملی منتقدان تئاتر آغاز شد
نوشته شده توسط : iyem

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا، 'مصطفی محمودی' مدیر روابط عمومی كانون ملی منتقدان تئاتر ایران با اعلام این خبر افزود: آن عده از اعضایی كه مایل به عضویت در هیات مدیره و یا تصدی سمت بازرس كانون ملی منتقدان تئاتر ایران هستند، می توانند تا پایان وقت اداری روز شنبه 17 تیر ماه با مراجعه حضوری به دفتر مركزی كانون نسبت به تكمیل فرم نامزدی برای شركت در انتخابات هیات مدیره و بازرسان این تشكل كه روز شنبه 31تیر ماه برگزار می شود، اقدام كنند.

به گفته وی، این مهلت تمدید نخواهد شد و تمام اعضای پیوسته مایل به حضور در اركان اجرایی كانون می توانند صرفا علاقه خود را به حضور در یكی از پست ها (هیات مدیره یا بازرس) به صورت كتبی به مسوول اجرایی كانون ارائه كنند.

محمودی خاطر نشان ساخت: آن دسته از اعضای كانون نیز كه ساكن شهرهایی غیر از تهران و كرج بوده و مایل به نامزدی هستند، می توانند درخواست مكتوب خود را فقط از طریق پست سفارشی به دفتر مركزی كانون ارسال كنند.

مسوولیت دو ساله هیات مدیره فعلی كانون و بازرسان، پایان روز 31 تیر ماه خاتمه می یابد و مجمع عمومی كانون ملی منتقدان تئاتر برای برگزاری انتخابات نیز ساعت 17 روز شنبه 31 تیر ماه در محل سالن كنفرانس مجموعه تئاتر شهر برگزار خواهد شد.

فراهنگ ** 9266 ** 1071





:: برچسب‌ها: سبز , آبی ,
:: بازدید از این مطلب : 278
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: