مأموریت غیرممکن پرتغال برای مهار اسپانیا
نوشته شده توسط : iyem

به گزارش خبرگزاری فارس، بلیچر ریپورت در گزارشی پیش از دیدار اسپانیا و پرتغال در نیمه‌نهایی رقابت‌های جام ملت‌های اروپا 2012 نوشت: دو تیم در نیمه‌نهایی یورو 2012 به مصاف هم می‌روند و اسپانیا مقابل پرتغال پیروز خواهد شد.

هر دو تیم چند تن از بهترین بازیکنان اروپا را در اختیار دارند؛ از جمله ژابی آلونسو، فرناندو تورس و کریستیانو رونالدو؛ اما به نظر می‌رسد اسپانیا چیزهای بیشتری در آستین دارد که این تیم را به پیروزی خواهد رساند.

بگذارید بازی‌ اسپانیا را تحلیل کنیم تا به 3 دلیل غیرقابل مهار بودن آنها برسیم.

1- تجربه گذشته

اسپانیا و پرتغال آخرین بار در جام‌جهانی 2010 با هم بازی کردند که اسپانیا با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید.

پیروزی اسپانیا در آن بازی کمی دور از ذهن بود زیرا فرناندو تورس به تازگی زانویش را جراحی کرده بود، اما بهبودی خود را باز یافت و در جام‌جهانی 2010 بسیار عالی بازی کرد، این بار می‌توانیم خیلی بیشتر از 2010 از تورس در ترکیب اسپانیا انتظار داشته باشیم.

دلیل دیگری که اسپانیا توانست پرتغال را شکست دهد این بود که آنها توانستند رونالدو را کنترل کنند. رونالدو 2 ضربه آزاد بلند را ارسال کرد که یکی از آنها از دستان ایکر کاسیاس دور ماند، اما جرارد پیکه توپ را دفع کرد تا نشان دهد خط دفاع اسپانیا تا چه حد قدرتمند است.

شما می‌توانید مطمئن باشید که پرتغال می‌خواهد انتقامش را از اسپانیا بگیرد، اما اسپانیا  در سلامت کامل به سر می‌برد و تاکنون در یورو 2012 شکست نخورده است.

 2- خط هافبک قدرتمند

این هافبک‌های اسپانیا بودند که پیروزی این تیم را مقابل فرانسه در یک‌چهارم نهایی یورو 2012 رقم زدند. با انتقال یکی از مهاجمان به خط هافبک اسپانیا این تیم می‌تواند 6 هافبک داشته باشد که قطعا قدرت ماتادورها را آشکار می‌کند.

به دلیل بازی سریع و کنترل توپ ژابی آلونسو، ژاوی هرناندز و سرخیو بوسکتس اسپانیا میانه میدان را در اختیار دارد و بیشتر از هر تیم دیگری کنترل توپ را در دست دارد.

با حضور داوید سیلوا، فرانسسک فابرگاس و آندرس اینیستا در خط حمله، اسپانیا دفاع حریف را دائما تحت فشار قرار می‌دهد.

نیازی به گفتن نیست که نمی‌توانید انتظار هیچ آرامشی را در خط حمله اسپانیا داشته باشید.





:: برچسب‌ها: آسمان ,
:: بازدید از این مطلب : 289
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: