عطایی: ولاسكو حق تعیین تكلیف برای والیبال ایران را ندارد
نوشته شده توسط : iyem

'بهروز عطایی' در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: فدراسیون والیبال مشكلی برای حضور ملی پوشان در تركیب تیم ما نداشت اما خولیو ولاسكو با این امر مخالفت كرد.

وی ادامه داد: ولاسكو فقط یك مربی است و فقط در این حد اجازه اظهار نظر دارد. او حق ندارد در امور تیم های دیگر دخالت كند اما اگر در حال حاضر این اتفاق رخ می دهد از ضعف فدراسیون است. مسئولان فدراسیون باید محدوده وظایف او را مشخص كنند.

عطایی تصریح كرد: در حال حاضر همه چیز را ولاسكو تعیین می كند كه این نشانه خوبی برای والیبال ایران نیست و در دراز مدت برای ما مشكل ساز می شود.

وی افزود: در اینكه ولاسكو مربی بزرگی است و باید از حضور او در ایران بهره ببریم شكی نست اما او باید فقط به انجام وظایف خود مشغول باشد و در كارهای دیگران دخالت نكند.

مربی سابق تیم ملی گفت: والیبال ایران برای رسیدن به جایگاه كنونی روندی هفت ، هشت ساله را طی كرده است و این جایگاه متعلق به یك فدراسیون، یك مربی و یا یك گروه از بازیكنان نیست. تلاش زیادی برای رسیدن به این جایگاه شده است ، نمی دانم چرا حالا به یك مربی تا این حد بها داده می شود.

وی تاكید كرد: والیبال ایران ظرفیت رسیدن به موفقیت های بیش از این را دارد اما به این شرط كه نگاه درستی به امور داشته باشیم و با در پیش گرفتن كار گروهی، نظر یك فرد را ملاك قرار ندهیم. اگر به این مسائل توجه می شد خیلی زودتر به جایگاه كنونی دست پیدا می كردیم.

سرمربی تیم والیبال كاله درباره شرایط تیمش گفت: هنوز نتوانسته ایم یك جلسه تمرین با حضور تمام بازیكنان برگزار كنیم و این موضوع به كار گروهی ما لطمه می زند.

وی ادامه داد: با توجه به ضعف در كار گروهی، می خواستیم با بازیكنان بیشتری در مسابقات باشگاه های آسیا شركت كنیم تا در صورت گره خوردن كار، با تكیه بر توانایی های فردی به پیروزی برسیم.

عطایی خاطرنشان كرد: با توجه به اینكه در 12 دوره گذشته این رقابت ها، هشت بار تیم های ایرانی به قهرمانی رسیده اند همه از ما انتظار كسب جایگاه نخست را دارند اما این توقع زمانی منطقی است كه امكانات لازم نیز فراهم شده باشد.

وی افزود: اگر خانواده والیبال از كاله انتظار قهرمانی در آسیا را دارد باید از فدراسیون سوال كند كه به چه دلیل برای حضور ملی پوشان در این تیم همكاری نكرد.

سرمربی تیم والیبال كاله گفت: در تمام دوره های گذشته، تیم های باشگاهی ایران با بازیكنان ملی به مسابقات باشگاه های آسیا رفته اند اما كاله از این قاعده مستثنا شده است. البته ما تیم بسیار پر قدرتی در اختیار داریم اما می خواستیم با بهترین شرایط در این رقابت ها شركت كنیم تا از جایگاه گذشته والیبال ایران دفاع كنیم.

وی اظهار داشت: تیم هایی مثل ازبكستان، قطر یا ازبكستان اصلا لیگ و باشگاه به معنای واقعی ندارند و در این رقابت ها با تیم های ملی خود شركت می كنند. تیم های چین، كره و ژاپن هم در مواقعی كه میزبان باشند با قدرت زیاد و تركیب ملی به میدان می آیند. بنابراین صحبت های ولاسكو مبنی بر اینكه برای وجهه والیبال ایران خوب نیست كه با تیم ملی در این رقابت ها شركت كند صحیح نیست.

عطایی گفت: چین در این رقابت ها میزبان است و به احتمال زیاد از تعداد زیادی از بازیكنان ملی خود بهره خواهد برد و ما كار دشواری مقابل این تیم داریم.

وی در پایان تاكید كرد: با این شرایط با تمام توان و تلاش خود در این رقابت ها شركت می كنیم تا با رسیدن به عنوان قهرمانی ، سهمیه حضور در جام باشگاه های جهان را هم كسب كنیم.

تیم والیبال كاله شب گذشته برای شركت در مسابقات جام باشگاه های آسیا راهی شهر شانگهای چین شد.

كاله در این رقابت ها با نمایندگان قطر، ازبكستان و میانمار همگروه است.

ورزشی**2024





:: برچسب‌ها: عروسی , هالووین ,
:: بازدید از این مطلب : 298
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: