مسوولان ورزش برای معنوی كردن و سالم سازی مكان های ورزشی تلاش كنند
نوشته شده توسط : iyem

به گزاش ایرنا، محمدعباسی عصر دوشنبه درنشست با مسوولان هیات های ورزشی استان بوشهر، اظهار داشت: با وجوداین كه به ورزش قهرمانی قهرمانان ورزش كشور احترام می گذاریم ولی به این سطح بسنده نمی كنیم و اولویت وزارت ورزش و جوانان در زمینه ترویج ورزش همگانی است.

وی اضافه كرد: اگرفقط عده خاصی در جامعه به ورزش های مشخص بپردازند وآحاد مردم جامعه ورزش نكنند، سلامتی جامعه حاصل نمی شود.

وزیر ورزش و جوانان افزود: هم اكنون همه فعالیت های ورزشی در دنیا به سمت و سوی روش های عملی در حركت است وبرای حضور در رقابت های جهانی می طلبد در همه موارد رشته های ورزشی به سمت عملی شدن پیش برویم.

عباسی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اگر در دستگاه های اجرایی هركسی وظیفه خود را به نحو مطلوب انجام دهد چرخه نظام با پیشرفت به جلو حركت می كند.

وی در باره ورزش استان ها بیان كرد: آنچه در ارتباط با ورزشكاران استانی برای ما دارای اهمیت است آمار ورزشكاران سازمان یافته است.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: ورزش یك حركت نیست بلكه یك فرهنگ است و مسوولان مرتبط با ورزش در استان بوشهرباید به دنبال افزایش سرانه آن در این استان باشند.

عباسی افزود: زیر ساخت های ورزشی استان بوشهر درسال های اخیر رشد قابل توجهی داشته است ولی با همه تلاش هایی كه صورت گرفته است كاستی هایی وجود دارد كه امیدواریم با تلاش بیشتر برطرف شود.

استانداربوشهر نیز در این نشست اظهار داشت: این استان دارای ظرفیت های بالای نسل جوان است كه درهمه زمینه ها قابلیت خود را نشان داده اند.

محمد حسین جهانبخش اضافه كرد: رشته های مختلف ورزشی علاقه مندان فراوانی در گروه های سنی مختلف در استان بوشهر دارد كه امیدواریم در كنار مجموعه ورزشی این استان بتوانیم پاسخگوی این مردم ولایت مدارباشیم. ك/2

7210/539/681





:: برچسب‌ها: آبی , نیویورک , فلوریدا ,
:: بازدید از این مطلب : 271
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: