یازدهمین نشست دادگاه بیمه ایران پایان یافت / جلسه بعدی دهم تیرماه
نوشته شده توسط : iyem

در این نشست نماینده دادستان در دفاع از كیفرخواست صادره علیه 'س .ح ' یكی از متهمان پرونده اختلاس از شركت بیمه ایران گفت: با توجه به اتهامات 'س.ح ' وی را به عنوان عضو شبكه موضوعی ماده چهار مرتكبین اختلاس ،ارتشاء ، كلاهبرداری و پولشویی دانسته و برای او تقاضای مجازات دارم.

' ذبیحی زاده ' با بیان اینكه همچنین 'س .ح ' به عنوان رییس بانك پاسارگاد شعبه سی متری نیروی هوایی بوده ادامه داد : وی چك ها را در حساب نیروهای خدماتی این شعبه بانك پاسارگاد كارسازی می كرده و نیروهای خدماتی با دستور مستقیم 'س.ح' مبالغ چك ها را به نام ' الف ' انتقال می داده اند.

نماینده دادستان تهران همچنین در دفاع از كیفرخواست مربوط به'ذ.گ' كه به انتقال مال غیر توام با مشاركت در جعل سند، استفاده از سند مجعول، تبانی با معاون سابق اداری مالی بیمه ایران شعبه فاطمی و پرداخت رشوه به مبلغ 126 میلیون تومان و كلاهبرداری از' ح.ا' متهم است،گفت: بررسی وكالت نامه مشخص می كند متهم سند خودرو را با استفاده از مواد شیمیایی پاك كرده و از آن برای انتقال ملك استفاده كرده است.

درباره وكالت نامه جعلی سال 64 افزود: بازرسی سازمان ثبت اسناد برای بررسی این وكالت نامه مشخص می كند كه جاعلین، این سند وكالت نامه را كه در اصل مربوط به سند انتقال خودرو بوده با استفاده از مواد شیمیایی سطرهای 13 الی 20 دفتر سند اسناد را پاك می كنند و این سند جعلی را تحت عنوان مالكین و آقای ذ.گ به عنوان وكیل ثبت می كنند.

در این دادگاه ' م . آ 'یكی از متهمان با بیان اینكه به هیچ وجه كیفرخواست قرائت شده از سوی نماینده دادستان را نمی پذیرد افزود: هیچ گاه تصور نمی كردم پاداش 32 سال خدمت صادقانه این همه اتهام و محكومیت باشد.

اجتمام ** 9134





:: برچسب‌ها: سیاه , خام ,
:: بازدید از این مطلب : 307
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: