پاسداران انقلاب درمقابله با جنگ نرم وظیفه سنگینی بر عهده دارند
نوشته شده توسط : iyem

آیت الله محسن مجتهدشبستری در خطبه های نماز جمعه تبریز با اشاره به فرا رسیدن سالروز ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار اظهار كرد: سپاه پاسداران، امام حسین (ع) را به عنوان الگوی خود قرار داده و در سال های پس از انقلاب در فرو نشاندن فتنه های مختلف نقش مهمی بر عهده داشت.

وی ادامه داد: لبه تیز حملات فرهنگی دشمن متوجه ولایت فقیه، روحانیان انقلابی، پاسداران و بسیجیان است.

وی با اشاره به فرا رسیدن روز جانباز گفت: جانبازان ایران اسلامی كه در راس آنها رهبر معظم انقلاب قرار دارد در حساس ترین عرصه تاریخ كشور شگفتی آفرینی كرده و معلمی عملی برای مردم هستند و همه ما باید قدردان آنان باشیم.

آیت الله مجتهدشبستری با اشاره به فرا رسیدن هفته قوه قضاییه اظهار كرد: شهادت شهید بهشتی و سایر شهدای هفتم تیر تمام تردیدهای موجود در میان برخی از افراد را برطرف كرده و تشخیص خادم از خائن را برای مردم آسان تر كرد.

وی تاكید كرد: مردم از قوه قضاییه انتظار دارند با قدرت و قوت به مشكلات مردم رسیدگی كرده و با مفسدان اقتصادی، اجتماعی، اخلالگران امنیتی و اخلاق به شدت برخورد كند.

وی از قوه قضاییه به دلیل اعدام اخیر جمعی از متجاوزان به نوامیس مردم در تبریز قدردانی كرد.

امام جمعه تبریز با اشاره به فوت ولیعهد عربستان گفت: شادی مردم عربستان به ویژه در شرق این كشور در پی این اتفاق، یك پیام داشت و آن اینكه آل سعود هیچ مشروعیتی در میان مردم این كشور ندارد.

8120/587





:: برچسب‌ها: قدیمی , بارسلونا , نور ,
:: بازدید از این مطلب : 375
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: