ثبت نام تیم های ایرانی در مسابقات جهانی ربوكاپ مكزیك2012 آغاز شد
نوشته شده توسط : iyem

' مرتضی موسی خانی' روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مرحله ثبت نام و آماده سازی كاروان علمی جمهوری اسلامی ایران در مسابقات جهانی ربوكاپ مكزیك2012 در محل برگزاری این مسابقات واقع در مركز تجارت جهانی مكزیك (World Trade Center Mexico) آغاز شد.

وی اظهار داشت: كاروان علمی جمهوری اسلامی ایران متشكل از تیم های دانشجویی و دانش آموزی از دانشگاه ها و مدارس سراسر كشور همچون دانشگاه های امیر كبیر، علم و صنعت، گیلان، شاهد، دانشگاه های آزاد اسلامی قزوین، یزد، تهران شمال، خوراسگان، دماوند و فیروزكوه و همچنین مدارس علامه حلی، فرزانگان تهران و امام صادق(ع) و تعدادی از تیم های پژوهشگاه های سراسر كشور همچون فریدون كنار مازندران در این دوره از مسابقات حضور دارند.

دكتر موسی خانی افزود: تیم های رباتیك كشورمان باتوجه به درخشش در مسابقات جهانی ربوكاپ در سال های گذشته توانسته اند خود را به عنوان یكی از رقبای قدرتمند جهانی در زمینه رباتیك مطرح كنند.

وی مرحله ثبت نام و آماده سازی تیم های شركت كننده در مسابقات جهانی ربوكاپ مكزیك را روزهای 29 و 30 خرداد سال جاری اعلام و تصریح كرد: آغاز رسمی این مسابقات از تاریخ 31خرداد آغاز و به مدت سه روز به طول خواهد انجامید.

دكتر موسی خانی در پایان از برگزاری سمپوزیوم بین المللی ربوكاپ و هوش مصنوعی در روز چهارم برگزاری مسابقات خبر داد و اعلام كرد: در این سمپوزیوم آخرین دستاوردهای تحقیقاتی هوش مصنوعی و رباتیك عرضه خواهد شد.

7389/ 614/ 1644/508





:: برچسب‌ها: برف , سیاتل ,
:: بازدید از این مطلب : 437
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: