رقابت در لیگ فوتبال دسته یك به مراتب سخت تر از لیگ برتر است
نوشته شده توسط : iyem

فراز كمالوند، روز یكشنبه به خبرنگاران افزود: برای ماندن در گردونه رقابت های لیگ برتر فقط كافی است تا یك سوم مسابقات را با برتری پشت سر گذاشت اما برای صعود به لیگ برتر نیاز به برتری در80 تا 90 درصد بازی ها در لیگ است.

وی بیان كرد: تیم هایی كه از لیگ برتر سقوط می كنند شرایط سختی دارند و بیشتر بازیكنان این تیم ها تمایلی به ماندن در تیم را ندارند و مبلغ قراردادهای دو لیگ بسیار متفاوت است.

وی اضافه كرد: سعی خواهیم كرد تا با بستن تیمی منسجم و هماهنگ، تیم شهرداری را به لیگ برتر برگردانیم.

كمالوند، گفت: باشگاه شهرداری تبریز باشگاه نوپایی نیست و تجربیات خوبی دارد اما كاستی هایی نیز در این تیم هست كه باید برطرف شود.

وی افزود: سیاست اصلی باشگاه باید بر استفاده از نفرات خوب و موثر بومی استوار باشد اما در كنار آن نیز باید از تجربیات بازیكنان مطرح هم برای موفقیت تیم استفاده كرد.

وی یادآور شد: از این پس برد و باخت در شهرداری برایم مهم خواهد بود و كاری به نتایج دیگر تیم ها ندارم اما همواره به عنوان یك هوادار در كنار تراكتورسازی خواهم ماند.

وی، از برپایی اردوی آمادگی تیم در خارج از كشور در اوایل مرداد ماه سالجاری خبر داد و گفت: به منظور ایجاد هماهنگی در بین بازیكنان و پس از بستن تیم، اردویی در تركیه برپا خواهیم كرد و به تمرینات روزانه تیم ادامه خواهیم داد.

وی بیان كرد: هنوز لیستی به باشگاه نداده ام اما نام شش بازیكن تیم های امید و جوانان را كه توانایی حضور در مسابقات لیگ یك را دارند به باشگاه داده ام تا كارهای لازم برای حضور این بازیكنان در تیم بزرگسالان صورت گیرد.

در این نشست معاون ورزشی شهردار تبریز نیز با اشاره به اینكه بودجه این باشگاه نسبت به فصل گذشته كاهش یافته است، گفت: .سال گذشته بودجه این باشگاه 90 میلیارد ریال بود كه از این میزان 60 میلیارد ریال برای فوتبال اختصاص داده شد.

میرمعصوم سهرابی اظهار كرد: از بودجه 60 میلیارد ریالی فوتبال نیز 48 میلیارد ریال صرف تیم بزرگسالان و باقی مانده نیز در سایر زمینه ها هزینه شد.

وی افزود: برای فصل پیش رو نیز، نزدیك به 65 میلیارد ریال بودجه برای حمایت از كلیه تیم های ورزشی این باشگاه به تصویب رسیده كه باید 35 میلیارد ریال آن از محل درآمدهای خود باشگاه تامین شود.

سهرابی، گفت: تا زمانی كه باشگاه در سطح لیگ یك تیمداری می كرد مشكلی در تامین بودجه خود نداشت اما با حضور چند تیم در لیگ برتر از این باشگاه و بالا رفتن هزینه ها، تامین بودجه مورد نظر كمی سخت شد بنا براین شهرداری تامین قسمتی از هزینه ها را عهده دار شد.

معاون ورزشی شهردار تبریز در خصوص لیست فدراسیون فوتبال در مورد افرادی كه همكاری باشگاه ها با آنها ممنوع اعلام شده، اظهار كرد: لیست 101 نفره ای از سوی فدراسیون در اختیار هیات ها قرار گرفته كه شامل مدیران برنامه و چند بازیكن می شود و نام هیچ مربی در این لیست وجود ندارد.

تیم فوتبال شهرداری تبریز برای حضور در رقابت های لیگ یك از بعد از ظهر امروز تمرینات خود را زیر نظر فراز كمالوند شروع می كند.

ورزشی **7233**1590





:: برچسب‌ها: کودک , سفر , کنسرت ,
:: بازدید از این مطلب : 423
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: