اعزام 2000 مددجو به مشهد مقدس در سه ماهه نخست امسال
نوشته شده توسط : iyem

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا ، 'همایون هاشمی' روز جمعه در دیدار صمیمی مسوولان بهزیستی با خانواده های تحت پوشش درپارك خانواده این شهرستان در قالب طرح آفتاب افزود: اعزام مددجویان به مشهد مقدس و عتبات عالیات به عنوان یكی از محورهای بسته فرهنگی طرح آفتاب از سال گذشته در سازمان بهزیستی به اجرا در آمد.

وی ادامه داد: قرار است تا پایان تابستان امسال؛ در مجموع 10 هزار مددجو و معلول كه نوع معلولیتشان چندان شدید نیست و قادر به حركت هستند به این دو سفر معنوی اعزام شوند.

وی با بیان اینكه طرح آفتاب به معنای محوریت آموزش فرهنگی و توانمند سازی اجتماعی بهزیستی است، گفت:در طرح آفتاب كه روزهای جمعه برگزار می شود، خانواده های تحت پوشش بهزیستی می توانند از نزدیك با معاونت های زیر مجموعه این سازمان آشنا شوند و مشكلات و كمبودهای خود را با آنان در میان بگذارند.

هاشمی ادامه داد: دو هزار نفر ازمددجویان و معلولان به همراه خانواده هایشان در قالب اجرای این طرح و با بدرقه مسوولان این سازمان در فروردین ماه امسال به مشهد مقدس اعزام شدند.

وی با بیان اینكه معلولان و مددجویان جامعه هدف سازمان بهزیستی نیازی به حمایت های غیر علمی و غیر تخصصی ندارند، گفت:این افراد با وجود معلولیت اما بسیار توانمند و نخبه هستند و به همین دلیل باید در عرصه های مختلف اجتماع، حضوری فعال داشته باشند.

رییس سازمان بهزیستی كشور افزود: اكنون بیشتر معلولان در بسیاری از رشته‌ها، افرادی مبتكر، مخترع، دكتر و غیره هستند.

وی ادامه داد: سازمان بهزیستی تلاش می كند تا قبل از توانمند‌سازی معلولان و مددجویان در زمینه اقتصادی و معیشتی، توانمند‌سازی فرهنگی و اجتماعی آنها را گسترش دهد.

هاشمی با بیان اینكه در دوره دولت های نهم و دهم سطح خدمات و اعتبارات سازمان نسبت به سال‌های اخیر افزایش چشمگیری داشته است، تاكید كرد: ما باید از این اعتبارات حداكثر بهره‌برداری كامل را داشته باشیم.

بر اساس این گزارش، در پنجمین برنامه طرح آفتاب بهزیستی كه به دیدار صمیمی مسوولان بهزیستی با خانواده های زیر پوشش در شهرستان ورامین اختصاص داشت، خانم 'مولایی'، مشاور امور بانوان وزارت نفت از نزدیك با مددجویان گفت و گو كرد.

اجتمام**9134 **





:: برچسب‌ها: سقوط , خورشید , سگ ,
:: بازدید از این مطلب : 410
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: