سی امین المپیادورزشی دانش آموزان كشور در بیرجند برگزار می شود
نوشته شده توسط : iyem

'حمید رضا رخشانی' روز پنجشنبه در یك نشست خبری دربیرجند افزود:این مسابقات با هدف ایجاد محیطی سالم برای رقابتی جوانمردانه وباخلاق بین دانش آموزان ومعرفی توانمندی مربیان ورزشی كشور و بخصوص مربیان این استان برگزار می شود.

وی گفت: معرفی توانمندی های این استان در حوزه های مختلف و جذب سرمایه های پنهان ازدیگر اهدافی است كه در این المپیاد دنبال می شود.

رخشانی افزود:این مسابقات دررشته های هندبال، والیبال،هندبال، بسكتبال وتنیس روی میز برگزار می شود.

وی با بیان اینكه در این مسابقات 2 هزار نفر شامل دانش آموزان و عوامل اجرایی شركت خواهند داشت، گفت:اعتبار در نظر گرفته شده برای این رقابتها شش میلیارد ریال است.

رخشانی افزود:این مسابقات توسط 130 نفر عوامل اجرایی و در 9 سالن ورزشی برگزار می شود كه تنها یك سالن آن متعلق به آموزش و پرورش می باشد.

وی دربخش دیگری با بیان اینكه المپیاد ورزشی دانش آموزان پسر مقطع متوسطه به میزبانی مشهد برگزار می شود، گفت:ازآنجا كه دو رشته ازمسابقات مشهد كم شد، لذا مسابقات فوتبال مقطع راهنمایی نیز به آن استان محول شد.

رخشانی افزود: از سوی وزارت آموزش و پرورش مقرر شده، پاداش ما از برگزاری مطلوب این رقابت ها، دریافت 20 درصد كل اعتبارات برگزاری مسابقه ها باشد كه صرف تكمیل و تجهیز اماكن ورزشی استان خواهد شد.666

ورزشی**1590





:: برچسب‌ها: هندوستان , اتومبیل ,
:: بازدید از این مطلب : 387
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: