آیت‌الله مكارم شیرازی:با گرانی بصورت ریشه ای مقابله شود
نوشته شده توسط : iyem

به گزارش ایرنا از مركز خبر حوزه، این مرجع روز پنجشنبه در دیدار رییس مجلس شورای اسلامی با وی، خواستار برخورد ریشه ای با گرانی و برخی مشكلات فرهنگی شد و افزود: یكی از عمده نگرانی مردم كه همواره از طریق نامه و ایمیل به ما ابراز می كنند، مساله گرانی است.

آیت الله مكارم شیرازی اضافه كرد: البته اینكه بخواهند با زور قیمت اجناس را پایین بیاورند، نمی شود بلكه باید بصورت ریشه ای با آن برخورد شود.

وی فعالیت نیروی انتظامی در مقابله با ناهنجاریهای فرهنگی و اجتماعی را مورد تقدیر قرار داد و افزود: این حركت نیروی انتظامی، اقدام مباركی است و نباید جلوی این اقدامات مفید را گرفت.

وی بیان كرد: یكی دیگر از مشكلاتی كه مردم از آن گله دارند، جریمه دیركرد بانك ها است كه برخلاف صریح شرع مقدس می باشد، در حالیكه نام آن نیز بانكداری اسلامی است.

در ابتدای این دیدار 'علی لاریجانی' از اقدامات و مصوبات مجلس هشتم و همچنین برنامه ها و سیاست های مجلس نهم گزارشی ارایه كرد.

گزارش خبرنگار ایرنا حاكیست، لاریجانی امروز با حضرات آیات 'لطف الله صافی گلپایگانی'، 'سیدموسی شبیری زنجانی' و 'عبدالله جوادی آملی' نیز دیدار و گفت ‌و گو كرد.

این دیدارها بدون حضور خبرنگاران انجام شد.ك/1

/7404/ 380/





:: برچسب‌ها: سفر , قرمز , جزیره ,
:: بازدید از این مطلب : 374
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: